Pod tym hasłem startuje dziś kampania na rzecz rozpoznawalności marki Łukasiewicz. Zapraszamy do śledzenia nowych informacji na jej temat na naszej stronie www, mediach społecznościowych, ale także w wyszukiwarkach internetowych, platformach zakupowych, popularnych blogach oraz portalach internetowych. W kampanii weźmie udział także Tomasz Rożek, twórcą kanału i serwisu „Nauka. To lubię”.

 

 

Kampania trwać będzie do 3 grudnia 2021 i będzie prezentowała potencjał naukowy oraz biznesowy Sieci Badawczej Łukasiewicz, szczególny nacisk kładąc na popularyzację unikalnego systemu Wyzwań, z którego skorzystało już ponad 400 firm w całej Polski. W systemie tym grupa 4 500 naukowców w nie więcej niż 15 dni roboczych przyjmuje wyzwanie biznesowe i proponuje przedsiębiorcy opracowanie skutecznego rozwiązania wdrożeniowego. Angażuje przy tym najwyższe w Polsce kompetencje naukowców i unikalną w skali kraju aparaturę naukową. Co najważniejsze – przedsiębiorca nie ponosi żadnych kosztów związanych z opracowaniem pomysłu na prace badawcze. Łukasiewicz w dogodny sposób wychodzi naprzeciw oczekiwaniom biznesu. Przedsiębiorca może zdecydować się na kontakt nie tylko przez formularz na stronie https://lukasiewicz.gov.pl/biznes/ ale także w ponad 50 lokalizacjach: Instytutach Łukasiewicza i ich oddziałach w całej Polsce. Wszędzie otrzyma ten sam – wysokiej jakości – produkt lub usługę.

- Chcemy, aby każdy przedsiębiorca w Polsce, który zidentyfikuje potrzebę usprawnień technologicznych, zlecenia prac badawczo-rozwojowych, czy choćby certyfikacji i badania zgodności z normą, pomyślał w pierwszej kolejności o Łukasiewiczu. Jesteśmy nauką pracującą dla biznesu, grupą 4500 naukowców i inżynierów gotowych do podejmowania wyzwań biznesowych. Dzięki unikalnemu systemowi pracy w krótkim czasie korzystając z największej w Polsce bazy wiedzy i kompetencji, tworzymy pomysły na rozwiązanie problemów technologicznych i dostarczamy produkty i usługi. Kampania mówi, że w 15 dni i bezpłatnie pokażemy drogę do rozwoju biznesu i nie jest to obietnica na wyrost. Dlatego mówimy przedsiębiorcom: sprawdźcie nas, sprawdźcie Łukasiewicza – mówi Piotr Dardziński, prezes Sieci Badawczej Łukasiewicz.