Mamy ambitne plany rozwojowe i chcemy je realizować wspólnie z biznesem. Jako czołowy gracz na europejskim rynku badań i rozwoju dokładamy starań, aby marka ŁUKASIEWICZ była jeszcze silniej kojarzona z najnowszymi trendami i innowacjami. Dlatego z początkiem 2020 roku rozpoczynamy wdrażanie nowego, jednolitego systemu identyfikacji wizualnej. Pod nowym znakiem, poza dotychczasową unikalną ekspercką wiedzą i doświadczeniem, kryje się nowe podejście do wspierania biznesu w Polsce.
Wzorem największych graczy rynkowych także i my jesteśmy przekonani, że spójność wizerunkowa jest niezbędną inwestycją w rozpoznawalność ŁUKASIEWICZA i budowę silnej pozycji konkurencyjnej całej Sieci. Trójkolorowa biało-zielono-czarna linia komunikacyjna systematycznie zastępować będzie dotychczasowe oznaczenie Instytutów ŁUKASIEWICZA.
Począwszy od I kwartału br. swoje nowe logo sukcesywnie wprowadzamy we wszystkich kanałach komunikacji od korespondencji biznesowej przez media społecznościowe, tradycyjne po materiały konferencyjne i targowe.
Niezmienna pozostanie wciąż najwyższa jakość naszych działań R&D. Mogą być Państwo pewni, że – tak jak w każdym Instytucie Sieci Badawczej Łukasiewicz – za nowym biało-zielono-czarnym znakiem zawsze kryć się będą olbrzymie możliwości i pasja do tworzenia innowacji.
Zapraszamy do współpracy.