Archiwum ogłoszeń

Archiwum ogłoszeń Łukasiewicz - ICSO "Blachownia"

1 rok temu

Instytut

-

poziom

specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

Wykształcenie średnie lub wykształcenie średnie branżowe;
Biegłość w obsłudze komputera i MS Office;
Gotowość do zdobywania nowej wiedzy oraz rozwijania kompetencji;
Dobra znajomość pakietu MS Office;
Znajomość obsługi urządzeń biurowych;
Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
Zaangażowanie;
Dokładność i staranność.

mile widziane

Roczne doświadczenie w pracy z klientami, kontrahentami, w pracy dotyczącej wsparcia administracyjnego.

opis stanowiska

OGŁOSZENIE O PRACĘ  

Nr ref.: CŁ_BAO_18_2024  

Centrum Łukasiewicz jest państwową osobą prawną powołaną do planowania i koordynowania badań naukowych i prac rozwojowych prowadzonych przez Instytuty Sieci, takich jak prowadzenie badań aplikacyjnych i prac rozwojowych.    

Rodzaj umowy:  umowa o pracę  
Wymiar etatu: cały etat
Liczba stanowisk pracy: 1  
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Poleczki 19  

 

  • CV  

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 8 maja 2024 roku.   

Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.  

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.  

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Centrum.  

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Organizacja spotkań;
Prowadzenie kalendarza spotkań;
Wsparcie administracyjne;
Przygotowywanie pism;
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w organizacji;
Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja;
Przygotowywanie prezentacji.

benefity

  • Nowoczesne biuro; 
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego; 
  • Inwestowanie w rozwój pracownika (szkolenia, nauka języka angielskiego); 
  • Praca w organizacji badawczo-rozwojowej nastawionej na koordynację i realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R; 
  • Atrakcyjna oferta benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, abonament sportowy). 

1 rok temu

Instytut

-

poziom

młodszy specjalista (junior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy inżyniera). Preferowani absolwenci kierunków elektronika, fizyka lub pokrewnych
  • Doświadczenie w wykonywaniu pomiarów elektrycznych / optycznych / fizycznych i/lub w analizie danych pomiarowych
  • Precyzja i dokładność w pracy.
  • Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, zdolność do pracy pod presją czasu.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym (min. B1).
  • Praktyczna znajomość pakietów biurowych MS Office lub pokrewnych.

mile widziane

  • Znajomość programu Origin, narzędzi automatycznej obróbki i prezentacji danych (np. umiejętność tworzenia skryptów w języku Pyton, VBA itp.)

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • Obsługa urządzeń do charakteryzacji elektrycznej przyrządów półprzewodnikowych, w tym stacji ostrzowych, zestawów źródeł mierzących (SMU), wektorowego analizatora obwodów i innych mierników własności elektrycznych;
  • Wykonywanie pomiarów prądowo napięciowych struktur testowych on-wafer i wytworzonych przyrządów (diod i tranzystorów).
  • Wykonywanie pomiarów pojemnościowo-napięciowych struktur testowych on-wafer i wytworzonych przyrządów (diod i tranzystorów).
  • Wyznaczanie parametrów elektrycznych diod: napięcie progowe, współczynnik idealności, Ron, napięcie przebicia etc.
  • Wyznaczanie parametrów elektrycznych tranzystorów: napięcie progowe, transkonduktancja, Ron, pojemności pasożytnicze,
  • Analiza wyników pomiarów struktur testowych wyznaczanie koncentracji domieszek w warstwach półprzewodnikowych, wyznaczanie rezystywności warstw i kontaktów, ruchliwości etc.
  • Wykonywanie innych pomiarów pomocniczych, np. mikroskop optyczny, skaningowy mikroskop elektronowy (SEM), profilometria itp.
  • Analiza wyników, opracowywanie raportów z pomiarów.

benefity

  • Praca w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
  • Praca w przyjaznej atmosferze

1 rok temu

Instytut

-

poziom

lider obszaru

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie i 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji biznesowych w tematach związanych z działalnością Instytutu w obszarach mikroelektroniki i fotoniki
  • Umiejętność zarządzania zespołami projektowymi w obszarze tworzenia innowacji
  • Znajomość zagadnień z obszaru technologii rozwijanych w Instytucie
  • Rozumienie biznesu w ujęciu międzynarodowym i umiejętność planowania strategicznego dotyczącego wdrażania opracowywanych w Instytucie technologii
  • Umiejętności przekładania strategii wdrożeniowych na bieżące cele operacyjne
  • Doświadczenie w obszarze komercjalizacji i współpracy międzynarodowej prac badawczych i obsłudze projektów w obszarze R&D
  • Doświadczenie w sprzedaży w obszarze nowych technologii
  • Gotowość do podejmowania ambitnych wyzwań
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (min. B2)

mile widziane

-

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • Budowanie i utrzymywanie kontaktów oraz bieżąca współpraca z instytucjami zagranicznymi
  • Nadzór nad pozyskiwaniem i realizacją programów i/lub konkursów międzynarodowych
  • Kształtowanie, wdrażanie i realizacja strategii rozwoju biznesu w zakresie komercjalizacji i sprzedaży ip, sprzedaży usług; badawczych oraz nadzór realizacji kontraktów badawczych
  • Zarządzanie własnością intelektualną oraz komercjalizacją wyników prac badawczych
  • Opracowywanie i realizacja planów wdrożeniowych i sprzedażowych
  • Budowanie silnej pozycji Instytutu w branżach mikroelektroniki i fotoniki
  • Identyfikacja potrzeb rynkowych (szczególnie w zakresie posiadanego potencjału badawczego)
  • Zarządzanie obszarem pozyskiwania partnerów do realizacji wspólnych projektów badawczych
  • Budowanie długofalowych, efektywnych relacji biznesowych ze strategicznymi partnerami przemysłowymi
  • Zarządzanie obszarem inicjacji i uruchamiania spółek typu start-up lub spin-off w celu komercjalizacji wyników naukowo-badawczych

benefity

  • Praca w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
  • Praca w przyjaznej atmosferze

1 rok temu

Instytut

-

poziom

specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1 – warunek konieczny 
  • umiejętność analitycznego myślenia (w zakresie oceny możliwości klienta i dopasowania oferty, identyfikacji potrzeb klienta i proponowania rozwiązań)
  • duże zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji z klientem
  • biegła obsługa pakietu MS Office, w tym znajomość arkusza kalkulacyjnego na poziomie umożliwiającym przygotowanie zestawień sprzedażowych
  • zaangażowanie w pracę i odpowiedzialność
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane: znajomość rynku produkcji maszyn i urządzeń w sektorze rolniczym, doświadczenie w pracy na systemie typu CRM

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • pozyskiwanie firm z branży rolniczej do skorzystania z naszych usług w ramach projektu AgrifoodTEF 
  • profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze wewnętrznymi standardami (sporządzanie ofert, zamówień i umów sprzedażowych)
  • współpraca z pracownikami core business w ramach realizacji zleceń – wsparcie procesu sprzedaży i zapewnienie opieki posprzedażowej (w tym reklamacje, badanie satysfakcji klienta)
  • obsługa procesu wystawiania faktur sprzedaży, w tym monitorowanie i gromadzenie dokumentacji sprzedażowej
  • prowadzenie rejestru umów i zamówień
  • prowadzenie bazy danych klientów
  • przygotowywanie zestawień danych i dashboardów w zakresie sprzedaży

benefity

  • naukowo-badawcze środowisko pracy, pełne wyzwań i zmian
  • wspieranie rozwoju poprzez dofinansowanie studiów, szkoleń, konferencji itp.
  • możliwość odbywania staży naukowych (w Polsce i za granicą)
  • wspieranie działalności publikacyjnej
  • możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • elastyczne godziny pracy (zaczynamy między godz. 6.00 a 9.00) w modelu hybrydowym
  • pakiet benefitów obejmujący: prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie PZU, dofinansowanie działalności rekreacyjnej, dostęp do platformy kafeteryjnej Worksmile
  • naukę języków obcych
  • świadczenia pieniężne z ZFŚS
  • wspieranie pasji pracowników (siatkówka, piłka nożna, zespół muzyczny, drużyna pub quizowa)

1 rok temu

Instytut

-

poziom

główny specjalista

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki z obszaru prawa, informatyki, administracji czy zarządzania)
  • posiadanie odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW albo SKW oraz zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych przeprowadzonych przez ABW albo SKW
  • praktyczna znajomość: systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według ISO 27001 oraz ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami RODO i wytycznymi UODO – minimum 3-letnie doświadczenie w praktyce ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji (preferowane na stanowisku Inspektora Ochrony Danych lub Administratora Bezpieczeństwa Informacji lub audytora wiodącego ISO 27001); przepisów prawnych i procedur dotyczących ochrony informacji niejawnych i tajemnicy przedsiębiorstwa; zasad opracowania dokumentacji związanej z ochroną informacji niejawnych, w tym klasyfikacji informacji niejawnych oraz zasad gromadzenia, przechowywania i archiwizowania materiałów niejawnych
  • rozumienie procesów biznesowych oraz umiejętność ich modelowania w kierunku uzyskania ich zgodności z RODO oraz ISO 27001
  • znajomość podstaw działania i wdrażania powszechnie stosowanych środków kontroli bezpieczeństwa informacji oraz narzędzi i technik niezbędnych do analizy i monitorowania bezpieczeństwa IT
  • doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań IT dedykowanych dla bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz we wdrażaniu dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych (RODO)
  • umiejętność sporządzania raportów oraz formułowania wniosków i zaleceń pokontrolnych
  • umiejętność analitycznego myślenia i pracy samodzielnej oraz w zespole; odpowiedzialność i zaangażowanie
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B2
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • certyfikat audytora wiodącego z zakresu ISO 27001 (mile widziany)

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych zgodnie z art. 37 RODO
  • bieżące wsparcie Instytutu w zakresie ochrony danych osobowych: monitorowania zgodności działań Instytutu; opiniowania wewnętrznej dokumentacji (m.in. procedur, wytycznych, formularzy i innych); przygotowywania oraz opiniowania umów powierzenia danych osobowych; pełnienia funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzoru oraz dla osób, których dane dotyczą; przeprowadzania szkoleń; wspomagania administratora w zarządzaniu naruszeniami ochrony danych; monitorowania otoczenia prawnego, w szczególności zmian w przepisach, wytycznych, rekomendacji UODO; wsparcia działów Instytutu w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • współtworzenie dokumentacji bezpieczeństwa informacji zgodnej z ISO 27001 oraz wdrażanie odpowiednich procedur, a także monitorowanie zgodności działań Instytutu z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji, w tym analiza luk i proponowanie środków zaradczych
  • aktywny udział w rozwijaniu / koordynacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w organizacji oraz systemem zarządzania ciągłością działania i systemem zarządzania ryzykiem
  • doradztwo w zakresie doboru wymagań dotyczących zabezpieczania infrastruktury w tym IT
  • opiniowanie nowych rozwiązań informatycznych w kontekście zgodności z wymaganiami RODO oraz ISO 27001
  • bieżące wsparcie pracowników Instytutu w interpretacji oraz wdrażaniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa informacji
  • wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wynikających z Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, tj.: zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego; zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne; zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka; kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów; opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej i nadzorowanie jego realizacjiprowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych; prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających; prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto; przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji

benefity

  • naukowo-badawcze środowisko pracy, pełne wyzwań i zmian
  • wspieranie rozwoju poprzez dofinansowanie studiów, szkoleń, konferencji itp.
  • możliwość odbywania staży naukowych (w Polsce i za granicą)
  • wspieranie działalności publikacyjnej
  • możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • elastyczne godziny pracy (zaczynamy między godz. 6.00 a 9.00) w modelu stacjonarnym
  • pakiet benefitów obejmujący: prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie PZU, dofinansowanie działalności rekreacyjnej, dostęp do platformy kafeteryjnej Worksmile
  • naukę języków obcych
  • świadczenia pieniężne z ZFŚS
  • wspieranie pasji pracowników (siatkówka, piłka nożna, zespół muzyczny, drużyna pub quizowa)

1 rok temu

Instytut

-

poziom

specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe z zakresu nauk chemicznych
• minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu badań analitycznych, walidacji, analizy i interpretacji wyników
• znajomość metod analizy klasycznej i instrumentalnej • zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów analitycznych
• umiejętność pracy w zespole
• znajomość języka angielskiego na poziomie B1

mile widziane

• specjalizacja: analityka chemiczna
• doświadczenie w prowadzeniu projektów B+R
• znajomość zasad zielonej chemii i zrównoważonego rozwoju

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

• opracowanie, walidacja i wdrażanie nowych metod analitycznych zgodnie z najnowszymi wymaganiami i normami
• przygotowanie próbek do analiz
• opracowanie metod analitycznych
• obsługa sprzętu laboratoryjnego, m.in. GC,HPLC,MS,UV-VIS,IR
• dokumentowanie wyników badań zgodnie z obowiązującymi w laboratorium systemami jakości
• udział w pracach B+R
• śledzenie literatury fachowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań
• dbanie o swój rozwój naukowo-badawczy
• poszukiwanie nowych obszarów badawczych w zakresie kompetencji grupy badawczej

benefity

• zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• dobrą atmosferę pracy
• fundusz socjalny i indywidualny pakiet medyczny
• ruchomy czas pracy

1 rok temu

Instytut

-

poziom

młodszy specjalista (junior), specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

• wykształcenie średnie branżowe lub zasadnicze zawodowe/branżowe (preferowane z zakresu prac budowlanych)
• umiejętność organizacji samodzielnego i efektywnego planowania pracy
• umiejętność współpracy z innymi pracownikami sekcji przy realizacji zleconych zadań
• bardzo przydatne będą uzdolnienia techniczne tzw. ,,złotej rączki”
• dobra kondycja wzorokowo-ruchowa, odporność na wysiłek oraz sprawność zmysłu równowagi

mile widziane

• prawo jazdy kategorii B+E lub T

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

• prace budowlane takie jak malowanie, gipsowanie
• pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych oraz drzewostanu w tym min. koszenie przycinanie gałęzi drzew i pielęgnacja krzewów
• obsługa i konserwacja urządzeń mechanicznych, takich jak: ciągniki, kosiarki, kosy spalinowe, dmuchawy
• obsługa elektronarzędzi i narzędzi niebezpiecznych takich jak nożyce do metalu, sekatory, piły
• umiejętność przygotowania i doboru narzędzi odpowiednich do wykonywanej pracy
• konserwacja urządzeń mechanicznych i narzędzi
• prace transportowe wewnątrz zakładu
• prace porządkowe
• wykonywanie innych poleceń służbowych wynikających z zakresu działalności Sekcji Infrastruktury

benefity

• zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• dobrą atmosferę pracy
• fundusz socjalny i indywidualny pakiet medyczny
• ruchomy czas pracy

1 rok temu

Instytut

-

poziom

młodszy specjalista (junior), specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

• wykształcenie średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku IT (oraz 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z informatyką) lub wyższe informatyczne
• doświadczenie we wsparciu użytkowników (obsługa systemu Windows , pakietu biurowego, obsługa sprzętu biurowego, obsługa oprogramowania)
• umiejętność konfiguracji, aktualizacji i obsługi technicznej oprogramowania i systemów Windows10, systemów serwerowych Windows 2012/2019, znajomość działania Active Directory
• znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i zarządzaniem siecią LAN
• znajomość budowy komputerów
• mile widziana znajomość języka SQL pozwalająca na rozumienie i tworzenie prostych zapytań
• umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów technicznych
• komunikatywność i łatwość formułowania myśli
• inicjatywa własna i umiejętność organizacji pracy
• obsługa elektronarzędzi i narzędzi niebezpiecznych takich jak wiertarki, zaciskarki kabli itp.
• umiejętność przygotowania i doboru narzędzi odpowiednich do wykonywanej pracy
• prace porządkowe
• wykonywanie innych poleceń służbowych wynikających z zakresu działalności Sekcji Infrastruktury
• umiejętność współpracy z innymi pracownikami sekcji przy realizacji zleconych zadań
• bardzo przydatne będą uzdolnienia techniczne tzw. ,,złotej rączki”

mile widziane

• prawo jazdy kategorii B

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

• administrowanie i zarządzanie systemami informatycznymi oraz oprogramowaniem działającym
w Instytucie
• administrowanie i zarządzanie serwerami kopii danych
• zarządzanie i utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego oraz oprogramowania użytkowego
• przyjmowanie, analiza oraz rozwiązywanie problemów, usterek i awarii związanych ze sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem zgłaszanych przez użytkowników
• dokonywanie oceny stanu technicznego urządzeń komputerowych oraz peryferyjnych oraz ich konserwacja
• inicjowanie oraz zarządzanie projektami informatycznymi realizowanymi w Instytucie
• administrowanie i zarządzanie kontami użytkowników w systemach teleinformatycznych oraz usłudze poczty elektronicznej
• wykonywanie innych zadań wynikających z zakresu działalności Sekcji Infrastruktury

benefity

• zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• dobrą atmosferę pracy
• fundusz socjalny i indywidualny pakiet medyczny
• ruchomy czas pracy

1 rok temu

Instytut

-

poziom

specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe z obszaru IT, mile widziane związane z obszarem bezpieczeństwa,
  • umiejętność prowadzenia testów bezpieczeństwa,
  • znajomość narzędzi do wykonywania testów bezpieczeństwa,
  • znajomość j. angielskiego,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze IT lub pokrewnym,
  • mile widziana znajomość skanerów podatności np. Nessus lub inne.

mile widziane

Pożądane cechy:

  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • sumienność,
  • odporność na sytuacje stresowe,
  • chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

opis stanowiska

Jesteśmy jednym z 22 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – jedną z największych sieci badawczych w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna.

To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się  z wizją i misją Łukasiewicz – EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • monitorowanie, weryfikowanie, ocenianie i raportowanie stanu cyberbezpieczeństwa,
  • pracę z systemami bezpieczeństwa (SIEM, Antywirus/EDR, Skaner podatności),
  • przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji bezpieczeństwa do administrowanych systemów,
  • koordynowanie, realizowanie zadań mających na celu podniesienie świadomości pracowników,
  • realizowanie zadań z zakresu wykrywania podatności oraz przeprowadzania testów bezpieczeństwa systemów, aplikacji, sieci i infrastruktury,
  • realizowanie prac z zakresu zapobiegania, wykrywania i usuwania skutków incydentów bezpieczeństwa w ramach procesu zarządzania incydentami,
  • wspieranie IT w realizacji zmian w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego.

benefity

  • pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • elastyczne godziny pracy – praca w trybie zadaniowym, hybrydowym lub stacjonarna,
  • udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki) dla wszystkich pracowników,
  • bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
  • stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to 8 lat,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

Złożenie oferty potwierdza zapoznanie się kandydata do pracy z zamieszczoną w treści ogłoszenia rekrutacyjnego informacją o przetwarzaniu jego danych osobowych, a także stanowi wyraźne działanie potwierdzające wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jego ofercie pracy (CV).

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

1 rok temu

Instytut

-

poziom

starszy specjalista (senior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

1. Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym lub inżynieryjnym).
2. Minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi administracyjno-formalnej projektów finansowanych ze źródeł krajowych i zagranicznych. Umiejętność obsługi systemów: Centralnego systemu teleinformatycznego (SL2014), Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI), Systemu Obsługi Strumieni Finansowania (OSF) mile widziana.
3. Znajomość zasad realizowana i rozliczania środków publicznych, w szczególności projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i UE.
4. Znajomość zasad przygotowywania postępowań związanych z wyborem Dostawców/Wykonawców pod kątem zasady konkurencyjności.
5. Umiejętność pisania i rozliczania projektów aplikacyjnych i wdrożeniowych.
6. Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski/studia wykonalności/biznesplany) będzie dodatkowym atutem.
7. Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
8. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel.
9. Profesjonalizm w podejściu do realizowanych projektów i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania.
10. Umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów.
11. Umiejętność pracy zespołowej

mile widziane

-

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny jest jednym z 22 Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz, jednej z największych sieci badawczych w Europie, która dostarcza firmom atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne technologie łącząc naukę z biznesem. Prowadzimy badania naukowe, prace rozwojowe i wdrożeniowe, wykonujemy prototypowe narzędzia i urządzenia, a także świadczymy usługi badawcze i technologiczne. Odbiorcami naszych rozwiązań są m. in. przedstawicie przemysłu odlewniczego, narzędziowego, lotniczego, medycznego i energetycznego.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Kraków ul. Zakopiańska 73
Data ogłoszenia: 19.04.2024 r.
Termin zgłaszania aplikacji: 10.05.2024 r.

Nr ref: CM_13/2024

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

1. Prowadzenie prac administracyjnych, formalnych oraz finansowych, związanych z projektami dofinansowywanymi ze źródeł zewnętrznych (budżetu Państwa, środków strukturalnych oraz funduszy Unii Europejskiej), w tym m.in.:
   a) współpraca z innymi jednostkami w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie prac B+R, aparatury, inwestycji, na podstawie założeń projektowych wykonanych przez kierowników projektów;
   b) kontrola i monitorowanie od strony formalnej zgodności z harmonogramami zadaniowymi projektów;
   c) pomoc w przygotowaniu raportów okresowych, rocznych i końcowych wspólnie z kierownikami projektu;
   d) pomoc w rozliczaniu kosztów projektów;
   e) współpraca z przedsiębiorcami, jednostkami naukowymi i innymi podmiotami w zakresie rozliczania projektów;
   f) gromadzenie danych i pomoc w przygotowaniu informacji dotyczącej efektów wdrożeniowych uzyskanych w wyniku zakończonych projektów.
2. Wspomaganie działań na rzecz pozyskiwania środków krajowych i zagranicznych na realizację prac badawczo-rozwojowych oraz finansowania inwestycji  w Instytucie.
3. Bieżąca współpraca z Kierownikiem Działu i innymi pracownikami Instytutu.

benefity

1. Praca w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R.
2. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
3. Elastyczne godziny pracy.
4. Pakiet benefitów (dofinansowanie do wypoczynku, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia na życie).
5. Możliwość stałego rozwoju zawodowego i wsparcie Instytutu w tym zakresie.
6. Darmowe miejsce parkingowe.

Uprzejmie prosimy, aby w treści dokumentu CV przesłanego do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowskiego Instytutu Technologicznego, zamieścić klauzulę o treści:
W oparciu o art. 221a i art. 221b ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne.
W przypadku, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny, w treści dokumentu CV należy dodatkowo zamieścić klauzulę o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Instytut. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, o przysługujących mi prawach (opisanych wyżej).
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny (dalej: Instytut)  z siedzibą ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut w celu przeprowadzenia procesu bieżących rekrutacji na określone stanowisko pracy, a w przypadku wyrażenia wyraźnej i dobrowolnej zgody – także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajduje się: https://kit.icso.lukasiewicz.gov.pl/dane-osobowe/
Dokumenty niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostaną podane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@kit.icso.lukasiewicz.gov.pl

1 rok temu

Instytut

-

poziom

główny specjalista

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

•Wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub pokrewne;
• 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku w obszarze finansów lub finansów i księgowości;
•Znajomość ustawy o rachunkowości;
•Znajomość ustawy o finansach publicznych;
•Znajomość ustawy o Sieci Badawczej Łukasiewicz;
•Umiejętność interpretacji przepisów prawa;
•Umiejętności analityczne;
•Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
•Umiejętność pracy pod presją czasu;
•Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność;
•Wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania;
•Znajomość arkusza kalkulacyjnego na poziomie średniozaawansowanym;
•Dobra znajomość pakietu Ms Office.

mile widziane

 

  • Studia podyplomowe z rachunkowości i kursy z zakresu księgowości;
  • Doświadczenie w jednostkach budżetowych lub jednostkach z sektora finansów publicznych;
  • Znajomość systemu finansowo-kadrowego enova365;
  • Znajomość zasad sporządzania planów finansowych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych.

opis stanowiska

OGŁOSZENIE O PRACĘ   

Nr ref.: CŁ_BFK_17_2024   

Centrum Łukasiewicz jest państwową osobą prawną powołaną do planowania i koordynowania badań naukowych i prac rozwojowych prowadzonych przez Instytuty Sieci, takich jak prowadzenie badań aplikacyjnych i prac rozwojowych.     

   

Rodzaj umowy: umowa o pracę   
Wymiar etatu: cały etat
Liczba stanowisk pracy: 1   
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Poleczki 19    

Dokumenty:   

  • CV   

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 1 maja 2024 roku.    

Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.   

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.   

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Centrum.   

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

•Weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów finansowo-księgowych;
•Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych;
•Dekretacja i księgowanie dokumentów zakupowych oraz wyciągów bankowych;
•Uzgadnianie danych księgi głównej z księgą pomocniczą;
•Przygotowywanie wniosków o wypłatę subwencji;
•Przygotowywanie wniosków o wypłatę dotacji celowej oraz rozliczenie dotacji celowej;
•Obsługa od strony finansowej projektów B+R współfinansowanych ze źródeł krajowych i unijnych (np. NCBiR, program Horyzont Europa);
•Przygotowywanie raportów częściowych i końcowych z wykorzystania dotacji celowej;
•Udział w przygotowywaniu sprawozdań budżetowych, sprawozdań z wykonania planu finansowego oraz sprawozdania finansowego Centrum, jak również sprawozdania z działalności Centrum Łukasiewicz;
•Udział w tworzeniu zasad rachunkowości i gospodarki finansowej Centrum;
•Weryfikacja i bieżąca analiza realizacji planu finansowego w podziale na poszczególne projekty realizowane przez Departamenty i Biura Centrum;
•Przygotowywanie i opracowywanie analiz finansowych na potrzeby Kierownictwa Centrum;
•Księgowanie wynikających ze sprawozdania finansowego kwot na fundusze Centrum, w tym m.in. statutowy i rezerwowy Centrum;
•Przygotowywanie zleceń płatności w systemie bankowym;
•Nadzór nad umowami, które merytorycznie są w kompetencji SFK.

benefity

  • Nowoczesne biuro;  
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;  
  • Inwestowanie w rozwój pracownika (szkolenia, nauka języka angielskiego);  
  • Praca w organizacji badawczo-rozwojowej nastawionej na koordynację i realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R;  
  • Atrakcyjna oferta benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, abonament sportowy).  

1 rok temu

Instytut

-

poziom

Pracownik obsługi

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie minimum podstawowe;
2) Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) Pozytywne nastawienie do pracy i gotowość do nauki, szybkie przyswajanie informacji;
4) Dobra organizacja pracy i komunikatywność;
5) Umiejętność pracy w zespole, otwartość na zmiany.

mile widziane

1) Obsługa komputera.

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.

  1. miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki, Międzylesie k. Kłodzka ul. Wojska Polskiego 51;
  2. Nazwa stanowiska: Pracownik Obsługi w pionie wsparcia, w Departamencie Doświadczalno-Produkcyjnym;
  3. Ilość wolnych stanowisk pracy: 2;
  4. Wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: etat;
  5. Opis stanowiska/warunków pracy: pomieszczenia hali produkcyjnej oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca trzyzmianowa.

Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 5 kwietnia 2024 przedłużenie do dnia 17 maja 2024 roku.  Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

1) Obsługa nawijarki i urządzeń wtryskowych;
2) Obsługa urządzeń peryferyjnych pracujących w gnieździe produkcyjnym;
3) Produkcja wyrobów elektroizolacyjnych;
4) Dbanie o jakość produkcji.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku.

1 rok temu

Instytut

-

poziom

Pracownik obsługi

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • mile widziane wykształcenie zasadnicze zawodowe (mechanika, mechatronika lub pokrewne),
  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętności pomiarowe, ślusarsko – monterskie,
  • znajomość budowy maszyn i urządzeń,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • uczciwość, sumienność, dokładność.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • wykonywanie prac konserwacji, przeglądów, napraw maszyn i urządzeń w celu utrzymania ich sprawności eksploatacyjnej,
  • wykonywanie prac ślusarskich warsztatowych polegających na dorabianiu części do maszyn,
  • sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac w zakresie wykonywanych obowiązków,
  • sprawdzanie zakupionych części,
  • prowadzenie zapisów wykonywanych prac,
  • współpraca z pracownikami Działu Utrzymania Ruchu przy prowadzonych przez nich pracach konserwacyjnych i remontowych.

benefity

  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
  • dofinansowanie do karty sportowej.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny

Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub na adres rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia KP-R/19/2024.

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba stanowisk pracy:  1

Wymiar etatu: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Łódź

Termin składania dokumentów upływa z dniem 14.05.2024r.

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Pracodawca dopuszcza możliwość zamknięcia naboru przed upływem terminu składania aplikacji, jednak nie wcześniej niż przed 29.04.2024r.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko, zawierająca imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość) wybranej osoby zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
  3. Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
  4. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  6.  Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  7. Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 6-mcy od daty przesłania CV. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji   dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f.  RODO).
  8. Macie Państwo prawo do:
  • uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
  • sprostowania danych;
  • usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania danych;
  • przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
  1. Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
  2. W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.

1 rok temu

Instytut

-

poziom

starszy specjalista (senior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe techniczne (tytuł zawodowy min. inżyniera, mechanika lub pokrewne),
  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość rysunku technicznego i programu typu CAD,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • uczciwość, sumienność, dokładność.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • przygotowywanie i realizacja modernizacji parku maszynowego,
  • opracowywanie niezbędnej dokumentacji technicznej (instrukcje serwisowe, rysunki techniczne),
  • sporządzanie wniosków zakupowych materiałów dla potrzeb utrzymania ruchu,
  • wsparcie w naprawach i usuwaniu awarii maszyn,
  • współpraca z dostawcami i usługobiorcami zewnętrznymi,
  • przygotowywanie dokumentacji i uczestnictwo w zakupie maszyn.

 

benefity

  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
  • dofinansowanie do karty sportowej.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny

Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub na adres rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia KP-R/18/2024.

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba stanowisk pracy:  1

Wymiar etatu: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Łódź

Termin składania dokumentów upływa z dniem 14.05.2024r.

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Pracodawca dopuszcza możliwość zamknięcia naboru przed upływem terminu składania aplikacji, jednak nie wcześniej niż przed 29.04.2024r.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko, zawierająca imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość) wybranej osoby zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
  3. Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
  4. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  6.  Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  7. Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 6-mcy od daty przesłania CV. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji   dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f.  RODO).
  8. Macie Państwo prawo do:
  • uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
  • sprostowania danych;
  • usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania danych;
  • przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
  1. Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
  2. W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.

Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2022 r. Powstał z połączenia trzech łódzkich instytutów działających w Sieci Badawczej Łukasiewicz: Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, Łukasiewicz Instytutu Przemysłu Skórzanego i Łukasiewicz – Instytutu Włókiennictwa.

Łukasiewicz – ŁIT to ponad 400 pracowników, unikalna aparatura i potencjał kadry naukowej zlokalizowany w 7 centrach badawczych, działających
w kilkunastu istotnych z punktu widzenia gospodarki obszarach badawczych. Przedmiotem podstawowej działalności Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego jest realizacja projektów badawczych oraz współpraca międzynarodowa w zakresie badań naukowych, prac rozwojowych
i komercjalizacji w 4 kluczowych obszarach badawczych Sieci Badawczej Łukasiewicz: Transformacji Cyfrowej, Inteligentnej Mobilności, Zrównoważonej Gospodarki i Energii oraz Zdrowia. Łukasiewicz – ŁIT należy do Sieci Badawczej Łukasiewicz, trzeciej pod względem wielkości sieci badawczej w Europie.
To zintegrowany gracz rynkowy dostarczający atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania.

1 rok temu

Instytut

-

poziom

młodszy specjalista (junior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność wykorzystania metod i narzędzi technologicznych oraz informatycznych w celu realizacji zadań,
  • mile widziana znajomość programów graficznych m.in. CorelDRAW Graphics Suite,
  • biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • kreatywność,
  • zdolności analityczne,
  • systematyczność, punktualność,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • odporność na stres.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • współorganizacja konferencji naukowych, spotkań, sympozjów, seminariów, szkoleń dla pracowników naukowo – badawczych,
  • współudział przy tworzeniu sprawozdań (m.in. z bieżącej działalność Instytutu, z wykorzystania subwencji, z celów rocznych itp.) oraz dokumentów planistycznych,
  • śledzenie aktów prawnych dotyczących działalności instytutów badawczych, Sieci Badawczej Łukasiewicz,
  • wsparcie pracowników badawczych i naukowo – badawczych w zakresie dostępności informacji: przydatnych szkoleń, konferencji, dorobku publikacyjnego Instytutu, nagrań z odbytych wydarzeń,
  • tworzenie, monitorowanie i aktualizowanie planu wydawniczego,
  • obsługa informatyczna procesu wydawniczego.

benefity

  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
  • dofinansowanie do karty sportowej.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny

Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub na adres rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia BB-S/17/2024.

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba stanowisk pracy:  1

Wymiar etatu: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Łódź

Termin składania dokumentów upływa z dniem 22.04.2024r.

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko, zawierająca imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość) wybranej osoby zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
  3. Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
  4. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  6.  Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  7. Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 6-mcy od daty przesłania CV. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji   dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f.  RODO).
  8. Macie Państwo prawo do:
  • uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
  • sprostowania danych;
  • usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania danych;
  • przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
  1. Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
  2. W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.

Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2022 r. Powstał z połączenia trzech łódzkich instytutów działających w Sieci Badawczej Łukasiewicz: Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, Łukasiewicz Instytutu Przemysłu Skórzanego i Łukasiewicz – Instytutu Włókiennictwa.

Łukasiewicz – ŁIT to ponad 400 pracowników, unikalna aparatura i potencjał kadry naukowej zlokalizowany w 7 centrach badawczych, działających
w kilkunastu istotnych z punktu widzenia gospodarki obszarach badawczych. Przedmiotem podstawowej działalności Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego jest realizacja projektów badawczych oraz współpraca międzynarodowa w zakresie badań naukowych, prac rozwojowych
i komercjalizacji w 4 kluczowych obszarach badawczych Sieci Badawczej Łukasiewicz: Transformacji Cyfrowej, Inteligentnej Mobilności, Zrównoważonej Gospodarki i Energii oraz Zdrowia. Łukasiewicz – ŁIT należy do Sieci Badawczej Łukasiewicz, trzeciej pod względem wielkości sieci badawczej w Europie.
To zintegrowany gracz rynkowy dostarczający atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania.

[ninja_form id=17]

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds