Archiwum ogłoszeń Łukasiewicz - ICSO "Blachownia"
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe kierunkowe (ochrona środowiska, zarządzanie środowiskiem),
- ekspercka wiedza w zakresie ekologii opakowań, zrównoważonego rozwoju i gospodarki cyrkularnej,
- doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych w tym z programu Interreg,
- dobra znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2 (potwierdzona certyfikatem),
- znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
- znajomość zasad dotyczących funkcjonowania instytucji publicznej (jednostki naukowo-badawczej), w tym stosowania ustawy PZP w praktyce,
- gotowość do wyjazdów służbowych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- odporność na stres,
- umiejętności komunikacyjne.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- koordynacja projektu z ramienia Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego,
- bieżąca współpraca z partnerami zagranicznymi, ze szczególnym uwzględnieniem Partnera Wiodącego,
- udział w spotkaniach roboczych i komitetach sterujących (w formie online i wyjazdowo za granicę),
- realizacja zadań określonych w projekcie,
- współpraca z pozostałymi członkami zespołu roboczego,
- przygotowywanie raportów z etapów funkcjonowania projektu,
- koordynacja projektu zgodnie z zasadami wewnętrznymi Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.
benefity
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
- dofinansowanie do karty sportowej.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny
Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub na adres rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia BCO/23/2024.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Termin składania dokumentów upływa z dniem 07.06.2024r.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko, zawierająca imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość) wybranej osoby zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .
Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2022 r. Powstał z połączenia trzech łódzkich instytutów działających w Sieci Badawczej Łukasiewicz: Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, Łukasiewicz Instytutu Przemysłu Skórzanego i Łukasiewicz – Instytutu Włókiennictwa.
Łukasiewicz – ŁIT to ponad 400 pracowników, unikalna aparatura i potencjał kadry naukowej zlokalizowany w 7 centrach badawczych, działających
w kilkunastu istotnych z punktu widzenia gospodarki obszarach badawczych. Przedmiotem podstawowej działalności Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego jest realizacja projektów badawczych oraz współpraca międzynarodowa w zakresie badań naukowych, prac rozwojowych
i komercjalizacji w 4 kluczowych obszarach badawczych Sieci Badawczej Łukasiewicz: Transformacji Cyfrowej, Inteligentnej Mobilności, Zrównoważonej Gospodarki i Energii oraz Zdrowia. Łukasiewicz – ŁIT należy do Sieci Badawczej Łukasiewicz, trzeciej pod względem wielkości sieci badawczej w Europie.
To zintegrowany gracz rynkowy dostarczający atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
- Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
- Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
- Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
- Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 6-mcy od daty przesłania CV. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f. RODO).
- Macie Państwo prawo do:
- uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
- sprostowania danych;
- usunięcia danych;
- ograniczenia przetwarzania danych;
- przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
- wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
- Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
- W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie wyższe albo wykształcenie średnie/średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe (mile widziane: administracja, prawo);
2) Doświadczenie w pracy biurowej;
3) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 365/OneDrive;
4) Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację (B1/B2);
5) Samodzielność i odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy.
mile widziane
1) Doświadczenie przy wdrażaniu elektronicznego sytemu zarządzania dokumentacją.
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału
w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
- Miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa; - Nazwa stanowiska: Specjalista w pionie wsparcia, Dział Organizacyjny;
- Ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
- Wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: etat;
- Opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 23 czerwca 2024 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
1) Przygotowywanie projektów dokumentów (korespondencja urzędowa, umowy, pełnomocnictwa oraz inne akty wewnętrzne) i redagowanie pism;
2) Współuczestnictwo w optymalizacji i aktualizacji procesów i procedur;
3) Współpraca z zewnętrzną Kancelarią Prawną, nadzór nad terminowością
i jakością obsługi prawnej;
4) Aktywny udział w procesie wdrażania elektronicznego obiegu dokumentów;
5) Prowadzenie rejestrów dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną
i jednolitym rzeczowym wykazem akt obowiązującymi w Instytucie;
6) Sporządzanie raportów, sprawozdań i prezentacji.
benefity
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Rozwój merytoryczny.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie wyższe albo wykształcenie średnie/średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne;
2) Umiejętność projektowania systemów zasilania dla budynków z naciskiem na zintegrowane rozwiązania oparte na OZE;
3) Wiedza na temat odnawialnych źródeł energii oraz ich zastosowania w kontekście budynków mieszkalnych i użytkowych;
4) Umiejętność szacowania kosztów realizacji projektów instalacji OZE, w tym wyceny urządzeń i prac montażowych – przygotowywanie kosztorysów;
5) Doświadczenie w zakresie wyboru optymalnych źródeł energii dla konkretnych obiektów, uwzględniające warunki lokalne i specyfikę użytkowania;
6) Umiejętność modelowania i optymalizacji miksu energetycznego dla budynków.
7) Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
mile widziane
1) Umiejętność tworzenia baz danych w programie Excel w celu analizy danych i wyników projektowych;
2) Zdolności analityczne i raportowe, w tym umiejętność pisania raportów technicznych;
3) Udział w pracach badawczo-rozwojowych;
4) Znajomość przepisów i norm związanych z instalacjami elektrycznymi i OZE;
5) Doświadczenie w pisaniu publikacji naukowych.
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
- miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. M. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa; - nazwa stanowiska: Specjalista w pionie wsparcia w Grupie Badawczej Technologii i Systemów Odnawialnych Źródeł Energii;
- ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
- wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
- opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 22 czerwca 2024. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
1) Rozwój, testowanie i implementacja nowatorskich produktów i usług;
2) Projektowanie innowacyjnych systemów zasilania dla budynków (zintegrowane rozwiązania OZE);
3) Szacowanie kosztów realizacji projektów instalacji OZE;
4) Modelowanie i optymalizacja miksu energetycznego dla budynków;
5) Przygotowanie schematów i planów instalacji OZE;
6) Określenie kosztów inwestycji i eksploatacji instalacji OZE z uwzględnieniem możliwości dofinansowania i zwrotu inwestycji;
7) Analiza i wyznaczanie efektywności energetycznej poszczególnych komponentów systemu zasilania.
benefity
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Rozwój merytoryczny;
6) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.
Instytut
-
poziom
główny specjalista
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (mile widziane ukończone kursy/szkolenia lub studia podyplomowe z zamówień publicznych);
- minimum trzyletnie praktyczne doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego;
- dobra znajomość przepisów ustawy PZP i przepisów wykonawczych;
- doświadczenie w korzystaniu z platform zakupowych, platformy ezamówienia UZP; eNotices 2.
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
- umiejętność sporządzania raportów, analiz, sprawozdań;
- komunikatywność;
- umiejętność organizacji swojej pracy i ustalania priorytetów;
- odpowiedzialność, uczciwość, sumienność, samodzielność.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- prowadzenie procedur postępowań o udziale zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi;
- tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań wymaganych dla danego typu, ich publikacja, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej, prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
- ocena projektów umów i aneksów w zakresie zamówień publicznych;
- weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
- przygotowywanie projektów stanowisk w postepowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
- przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego i audytowego z zakresu postepowań z zamówieniach publicznych;
- udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym w zakresie stosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
- sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych
- monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów wewnętrznych;
- współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą PZP;
benefity
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- dofinansowanie do karty sportowej.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny
Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub na adres rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia FO-Z/22/2024
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Termin składania dokumentów upływa z dniem 17.06.2024r.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Pracodawca dopuszcza możliwość zamknięcia naboru przed upływem terminu składania aplikacji, jednak nie wcześniej niż przed 05.06.2024r.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko, zawierająca imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość) wybranej osoby zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .
Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2022 r. Powstał z połączenia trzech łódzkich instytutów działających w Sieci Badawczej Łukasiewicz: Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, Łukasiewicz Instytutu Przemysłu Skórzanego i Łukasiewicz – Instytutu Włókiennictwa.
Łukasiewicz – ŁIT to ponad 400 pracowników, unikalna aparatura i potencjał kadry naukowej zlokalizowany w 7 centrach badawczych, działających
w kilkunastu istotnych z punktu widzenia gospodarki obszarach badawczych. Przedmiotem podstawowej działalności Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego jest realizacja projektów badawczych oraz współpraca międzynarodowa w zakresie badań naukowych, prac rozwojowych
i komercjalizacji w 4 kluczowych obszarach badawczych Sieci Badawczej Łukasiewicz: Transformacji Cyfrowej, Inteligentnej Mobilności, Zrównoważonej Gospodarki i Energii oraz Zdrowia. Łukasiewicz – ŁIT należy do Sieci Badawczej Łukasiewicz, trzeciej pod względem wielkości sieci badawczej w Europie.
To zintegrowany gracz rynkowy dostarczający atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
- Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
- Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
- Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
- Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 6-mcy od daty przesłania CV. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f. RODO).
- Macie Państwo prawo do:
- uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
- sprostowania danych;
- usunięcia danych;
- ograniczenia przetwarzania danych;
- przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
- wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
- Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
- W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.
Instytut
-
poziom
młodszy specjalista (junior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe inżynierskie lub student ostatniego semestru studiów inżynierskich;
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych grupa E;
- wiedza na temat architektury komputerów, sieci, cyberbezpieczeństwa, elektroniki oraz tekstroniki;
- doświadczenie w programowaniu w językach C, C++, VHDL, Python;
- minimum roczne doświadczenie w pracy w C/C++/programowaniu wbudowanym;
- doświadczenie w obsłudze oprogramowania KiCAD;
- doświadczenie w zakresie obsługi narzędzi i środowiska budowania aplikacji tj. Trello, Git, GitLab;
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office oraz AutoCAD tj.:Autodesk Inventor, Creo Parametric, Solid Edge, Rhinoceros 3D;
- doświadczenie w pracy z systemem operacyjnym Linux, Windows i/lub FreeBSD;
- doświadczenie w programowaniu układów wbudowanych typu nRF, ESP32 lub STM32 w języku C/C++;
- doświadczenie w utrzymywaniu, debugowaniu i optymalizacji kodu urządzenia pomiarowego;
- doświadczenie w projektowaniu i wytwarzaniu urządzeń IoT;
- doświadczenie w uczestnictwie w projektach R&D o charakterze interdyscyplinarnym;
- doświadczenie ze standardem technologii Bluetooth 4.0, 5.2 oraz 5.3;
- umiejętność tworzenia i analizowania schematów elektrycznych oraz schematów blokowych;
- umiejętność tworzenia i debugowania oprogramowania na systemy wbudowane;
- umiejętność tworzenia opisów/dokumentacji technicznych;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- umiejętność pracy w zespole.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- udział w projektowaniu nowych rozwiązań wspierających transformację cyfrową;
- udział w przygotowaniu i realizacji projektów międzynarodowych i krajowych we współpracy bilateralnej i wielostronnej;
- przygotowywanie raportów z prowadzonych prac i upowszechnianie ich wyników;
- współpraca z instytutami Łukasiewicza, innymi jednostkami naukowymi, przedsiębiorcami w zakresie cyfryzacji;
- systematyczne uzupełnianie wiedzy zawodowej w celu podnoszenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych;
benefity
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
- dofinansowanie do karty sportowej.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny
Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub na adres: rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia BCC/21/2024.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba stanowisk pracy: 2
Wymiar etatu: od 2/5 do 1 pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Termin składania dokumentów upływa z dniem 05.06.2024r.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko, zawierająca imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość) wybranej osoby zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .
Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2022 r. Powstał z połączenia trzech łódzkich instytutów działających w Sieci Badawczej Łukasiewicz: Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, Łukasiewicz Instytutu Przemysłu Skórzanego i Łukasiewicz – Instytutu Włókiennictwa.
Łukasiewicz – ŁIT to ponad 400 pracowników, unikalna aparatura i potencjał kadry naukowej zlokalizowany w 7 centrach badawczych, działających w kilkunastu istotnych z punktu widzenia gospodarki obszarach badawczych. Przedmiotem podstawowej działalności Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego jest realizacja projektów badawczych oraz współpraca międzynarodowa w zakresie badań naukowych, prac rozwojowych
i komercjalizacji w 4 kluczowych obszarach badawczych Sieci Badawczej Łukasiewicz: Transformacji Cyfrowej, Inteligentnej Mobilności, Zrównoważonej Gospodarki i Energii oraz Zdrowia. Łukasiewicz – ŁIT należy do Sieci Badawczej Łukasiewicz, trzeciej pod względem wielkości sieci badawczej w Europie.
To zintegrowany gracz rynkowy dostarczający atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
- Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
- Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
- Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
- Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 6-mcy od daty przesłania CV. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f. RODO).
- Macie Państwo prawo do:
- uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
- sprostowania danych;
- usunięcia danych;
- ograniczenia przetwarzania danych;
- przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
- wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
- Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
- W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.
Instytut
-
poziom
specjalista-regular
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z obsługa biura/sekretariatu;
- dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa i samodzielność w działaniu;
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- pogodne usposobienie;
- umiejętność tworzenia korespondencji;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1/B2).
mile widziane
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze systemów zarządzania;
- mile widziane doświadczenie zawodowe związane z obsługą elektronicznego systemu obiegu dokumentów (EZD).
opis stanowiska
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- udział w pracach związanych z oceną zgodności i certyfikacją;
- obsługa korespondencji;
- pomoc w organizacji pracy działu;
- pomoc w przygotowaniu, kompletowaniu oraz przechowywaniu dokumentacji związanej z prowadzonymi procesami certyfikacji;
- pomoc w tworzeniu oraz przechowywaniu dokumentów i zapisów systemu zarządzania komórki;
- telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta;
- dokonywanie uzgodnień z klientami w powierzonym zakresie;
- dokumentowanie wykonywanych czynności zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjne szkolenia.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
- Parking na terenie Instytutu.
Instytut
-
poziom
specjalista-regular
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne – budowlane albo mechaniczne lub geologiczne);
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze wyrobów budowlanych lub maszyn i urządzeń budowlanych (najchętniej widziane: wyroby do budowy dróg, wyroby izolacyjne, rusztowania);
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac związanych z systemami oceny zgodności;
- znajomość przepisów prawnych dotyczących zasad wprowadzania wyrobów do obrotu, w tym wyrobów budowlanych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
mile widziane
- mile widziany certyfikat auditora/ auditora wiodącego (system jakości wg ISO 9001);
- mile widziane praktyczne umiejętności audytowania/prowadzenia inspekcji.
opis stanowiska
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- prowadzenie prac związanych z oceną i certyfikacją wyrobów, zakładowej kontroli produkcji oraz systemów zarządzania;
- prowadzenie dokumentacji postępowań certyfikacyjnych i nadzoru nad stosowaniem certyfikatów;
- bezstronna i obiektywna ocena systemów zarządzania, warunków techniczno-organizacyjnych i zakładowej kontroli produkcji podczas audytów i inspekcji;
- dokonywanie uzgodnień z klientami w powierzonym zakresie;
- dokumentowanie wykonywanych czynności zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjne szkolenia.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
- Parking na terenie Instytutu.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z obsługa biura/sekretariatu;
- dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa i samodzielność w działaniu;
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- pogodne usposobienie;
- umiejętność tworzenia korespondencji;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1/B2).
mile widziane
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze systemów zarządzania;
- mile widziane doświadczenie zawodowe związane z obsługą elektronicznego systemu obiegu dokumentów (EZD).
opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- udział w pracach związanych z oceną zgodności i certyfikacją;
- obsługa korespondencji;
- pomoc w organizacji pracy działu;
- pomoc w przygotowaniu, kompletowaniu oraz przechowywaniu dokumentacji związanej z prowadzonymi procesami certyfikacji;
- pomoc w tworzeniu oraz przechowywaniu dokumentów i zapisów systemu zarządzania komórki;
- telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta;
- dokonywanie uzgodnień z klientami w powierzonym zakresie;
- dokumentowanie wykonywanych czynności zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjne szkolenia.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
- Parking na terenie Instytutu.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne – budowlane albo mechaniczne lub geologiczne);
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze wyrobów budowlanych lub maszyn i urządzeń budowlanych (najchętniej widziane: wyroby do budowy dróg, wyroby izolacyjne, rusztowania);
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac związanych z systemami oceny zgodności;
- znajomość przepisów prawnych dotyczących zasad wprowadzania wyrobów do obrotu, w tym wyrobów budowlanych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
mile widziane
- mile widziany certyfikat auditora/ auditora wiodącego (system jakości wg ISO 9001);
- mile widziane praktyczne umiejętności audytowania/prowadzenia inspekcji.
opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- prowadzenie prac związanych z oceną i certyfikacją wyrobów, zakładowej kontroli produkcji oraz systemów zarządzania;
- prowadzenie dokumentacji postępowań certyfikacyjnych i nadzoru nad stosowaniem certyfikatów;
- bezstronna i obiektywna ocena systemów zarządzania, warunków techniczno-organizacyjnych i zakładowej kontroli produkcji podczas audytów i inspekcji;
- dokonywanie uzgodnień z klientami w powierzonym zakresie;
- dokumentowanie wykonywanych czynności zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjne szkolenia.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
- Parking na terenie Instytutu.
Instytut
-
poziom
młodszy specjalista (junior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie albo wykształcenie średnie branżowe
- Praktyczna znajomość środowiska projektowego i narzędzi projektowania EDA-CAD do projektowania układów scalonych
- Praktyczna znajomość zagadnień projektowania układów cyfrowych
- Znajomość systemu operacyjnego Linux na poziomie użytkownika
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
mile widziane
-opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Opracowywanie koncepcji rozwiązania i jego testowania
- Implementacja w środowisku projektowym EDA-CAD (Cadence i podobne) na wszystkich poziomach projektu
- Opracowanie koncepcji, przygotowanie środowiska testowego i realizacja pomiarów w laboratorium
benefity
- Praca w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych,
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
- Praca w przyjaznej atmosferze.
Instytut
-
poziom
główny specjalista
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie: stopień doktora i 2-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym albo wykształcenie magisterskie i 3-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów badawczych. Preferowani kandydaci ze stopniem naukowym doktora w zakresie chemii, inżynierii materiałowej, fizyki, energetyki, elektrochemii i pokrewnych.
- Obszerna wiedza dotycząca nowoczesnych materiałów do zastosowań w fotowoltaice, ogniwach słonecznych, syntezy i charakteryzacji materiałów perowskitowych, itp. podparta publikacjami w czasopismach naukowych i branżowych.
- Wiedza dotycząca metod badawczych i analitycznych, np.: skaningowej mikroskopii elektronowej, dyfrakcji rentgenowskiej czy spektroskopii UV-Vis.
- Mile widziana wiedza dotycząca procesów elektrochemicznych.
- Znajomość krajowych i europejskich źródeł finansowania badań naukowych i prac rozwojowych.
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów.
mile widziane
-opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny jest jednym z 22 Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz, jednej z największych sieci badawczych w Europie, która dostarcza firmom atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne technologie łącząc naukę z biznesem. Prowadzimy badania naukowe, prace rozwojowe i wdrożeniowe, wykonujemy prototypowe narzędzia i urządzenia, a także świadczymy usługi badawcze i technologiczne. Odbiorcami naszych rozwiązań są m. in. przedstawiciele przemysłu odlewniczego, narzędziowego, lotniczego, medycznego i energetycznego.
Centrum Technologii Inspirowanych Naturą (CTN) koncentruje się na badaniach naukowych i pracach rozwojowych w ramach następujących obszarów: technologii odnawialnych źródeł energii, technologii biopaliw, technologii magazynowania energii, implantów i biokorozji, zaawansowanych biomateriałów i prototypowania lab-on-chip oraz biosensorów i urządzeń biomedycznych.
Nr ref.: CTN_15/2024
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Kraków, ul. Zakopiańska 73
Data ogłoszenia: 17.05.2024 r.
Termin zgłaszania aplikacji: 31.05.2024 r.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Aplikowanie o projekty naukowe oraz badawczo-rozwojowe, finansowane ze źródeł zewnętrznych (krajowych i zagranicznych).
- Realizacja prac badawczych w zakresie odnawialnych źródeł energii i materiałów półprzewodnikowych.
- Rozwiązywanie problemów naukowych i inżynierskich z odnawialnych źródeł energii i materiałów półprzewodnikowych.
- Nawiązywanie kontaktów biznesowych z przemysłem w Polsce jak i zagranicą, tworzenie współpracy naukowej z jednostkami naukowymi w obszarze zaawansowanych biomateriałów i biotechnologii
- Pozyskiwanie projektów B+R.
- Upowszechnianie wyników realizowanych prac badawczych poprzez publikacje naukowe oraz uczestnictwo w konferencjach naukowych.
- Przygotowanie rezultatów badań do potrzeb praktyki gospodarczej. Uczestnictwo w działaniach wdrożeniowych i komercjalizacja opracowanych rozwiązań technologicznych.
- Prowadzenie prac w charakterze szkoleniowym, doradztwa technicznego i opracowywania ekspertyz.
benefity
- Praca w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Elastyczne godziny pracy.
- Urlop wypoczynkowy 36 dni w roku kalendarzowym.
- Pakiet benefitów (dofinansowanie do wypoczynku, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia na życie).
- Możliwość stałego rozwoju zawodowego i wsparcie Instytutu w tym zakresie.
- Darmowe miejsce parkingowe.
Dokumenty:
- CV
Na zgłoszenia czekamy do 31.05.2024 r.
Uprzejmie prosimy, aby w treści dokumentu CV przesłanego do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowskiego Instytutu Technologicznego, zamieścić klauzulę o treści:
W oparciu o art. 221a i art. 221b ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny
ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y
o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne.
W przypadku, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny, w treści dokumentu CV należy dodatkowo zamieścić klauzulę o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Instytut. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, o przysługujących mi prawach (opisanych wyżej).
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny (dalej: Instytut) z siedzibą ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut w celu przeprowadzenia procesu bieżących rekrutacji na określone stanowisko pracy, a w przypadku wyrażenia wyraźnej i dobrowolnej zgody – także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajduje się na stronie www.kit.icso.lukasiewicz.gov.pl
Dokumenty niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostaną podane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@kit.icso.lukasiewicz.gov.pl
Instytut
-
poziom
-
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- pomoc prawna w sprawach bieżących związanych z działalnością Instytutu, w tym udzielanie pomocy i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa oraz wydawanie opinii prawnych organom oraz osobom funkcyjnym Instytutu,
- znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Prawa zamówień publicznych i powiązanych aktów prawnych, w szczególności ustawy o Sieci Badawczej Łukasiewicz,
- sporządzanie i opiniowanie projektów umów i innych dokumentów na podstawie wkładu merytorycznego przekazywanego przez komórki organizacyjne Instytutu,
- opracowywanie i opiniowanie pod względem prawnym wewnętrznych aktów normatywnych wydawanych przez Dyrektora Instytutu oraz umów, pełnomocnictw i pism,
- przygotowywanie i opiniowanie zarządzeń i poleceń wydawanych przez Dyrektora Instytutu,
- opracowywanie i wnoszenie pism procesowych i sądowych, a także reprezentacja przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi i innymi organami i podmiotami,
- znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, a także prawa własności intelektualnej,
- przejawianie inicjatywy w zakresie prawidłowego stosowania prawa, w tym upowszechnianie wśród pracowników Instytutu zmian obowiązujących przepisów, interpretacji prawnych itp.,
- prowadzenie rejestru zarządzeń i poleceń Dyrektora Instytutu oraz nadzór nad ich zgodnością z obowiązującymi przepisami prawa,
- doświadczenie w zakresie zagadnień ochrony danych osobowych (RODO),
- tytuł radcy prawnego,
- doświadczenie zawodowe / minimum 5 letnie /.
mile widziane
- doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów związanych z projektami badawczymi, technologicznymi,
- język angielski – certyfikat (lub możliwy egzamin u pracodawcy);
- biegła znajomość programu MS Office;
- rzetelność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
benefity
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
- miłą atmosferę pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe. Preferowani kandydaci z wykształceniem technicznym oraz min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym.
- Posiadanie uprawnień elektrycznych (G1) i gazowych (G3) w zakresie Eksploatacji i Dozoru
- Wiedza i doświadczenie w obsłudze i konstrukcji instalacji gazów technicznych i sprężonego powietrza, instalacji elektrycznych, instalacji wentylacyjnych oraz układów zasilania i sterowania
mile widziane
- Wiedza i doświadczenie w obsłudze urządzeń: wieża do wyciągania światłowodów, prasa izostatyczna, napylarka, komora rękawicowa, piece do wytopu szkieł, urządzenia do obróbki mechanicznej i termicznej szkła, urządzenia próżniowe
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Wsparcie techniczne prac grupy badawczej Materiały Fotoniczne
- Konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń technologicznych i pomiarowych
- Kontrola i nadzór nad konserwacją instalacji elektrycznych, gazowych, próżniowych, wodnych
- Nadzór nad pracami inwestycyjnymi (budowlane, instalacyjne, aparaturowe) w grupie badawczej
- Nadzór techniczny przy zakupach aparatury technologicznej i pomiarowej
benefity
- Praca w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
- Praca w przyjaznej atmosferze
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe
- Dobra znajomość podstaw działania instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
- Uprawnienia kwalifikacyjne grupy G1, G2 w zakresie Eksploatacji i Dozoru
- Znajomość obsługi komputera i pakietu Office
mile widziane
-opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Nadzór i utrzymywanie w ruchu instalacji energetycznych obejmujących urządzenia sieci elektrycznej, teletechnicznej, cieplnej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej oraz wodno–ściekowej w budynkach Instytutu
- Nadzór i utrzymywanie w ruchu instalacji gazów technicznych w budynkach i pomieszczeniach Instytutu
- Nadzór i utrzymywanie w ruchu instalacji wentylacji mechanicznej w budynkach i pomieszczeniach Instytutu
benefity
- Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
- Pracę w przyjaznej atmosferze
Instytut
-
poziom
lider obszaru
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane w obszarze prawa, administracji, zarządzania lub ekonomii);
5-letnie doświadczenie zawodowe;
2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi;
Znajomość ustawy o Sieci Badawczej Łukasiewicz, ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Kodeksu spółek handlowych, ustawy Prawo restrukturyzacyjne, Prawo upadłościowe, ustawy o zarządzaniu mieniem państwowym;
Umiejętność oceny sprawozdań budżetowych i finansowych;
Umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania przepisów prawa;
Rozwinięte umiejętności analityczne;
Umiejętność strategicznego myślenia;
Energia, dynamizm i wykazywanie inicjatywy w codziennym działaniu.
mile widziane
Doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania strategicznego lub nadzoru właścicielskiego;
Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa wydanego na podstawie przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych;
Zdany egzamin dla kandydatów na członków organów nadzorczych, o którym mowa w ustawie o zasadach zarządzania mieniem państwowym.
opis stanowiska
OGŁOSZENIE O PRACĘ
Nr ref.: CŁ_DRSB_26_2024
Centrum Łukasiewicz jest państwową osobą prawną powołaną do planowania i koordynowania badań naukowych i prac rozwojowych prowadzonych przez Instytuty Sieci, takich jak prowadzenie badań aplikacyjnych i prac rozwojowych.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: cały etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Poleczki 19
- CV
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 26 maja 2024 roku.
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Centrum.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Wsparcie dyrektora departamentu w zarządzaniu zadaniami i zespołem departamentu;
Opracowywanie oraz nadzór na realizacją strategii Centrum i Sieci;
Analizowanie potencjalnych możliwości rozwoju i nowych obszarów działalności Sieci oraz przygotowywanie rekomendacji i planów w tym zakresie;
Analiza i nadzór nad realizowaniem w Sieci standardów i dobrych praktyk zarządczych, w tym w zakresie ładu korporacyjnego i rozwoju kadr;
Nadzór i koordynacja realizowanych w Sieci strategicznych projektów w szczególny sposób oddziałujących na bezpieczeństwo i rozwój gospodarczy państwa;
Udział w weryfikowaniu planów finansowych, planów działalności, sprawozdań finansowych i sprawozdań z działalności Instytutów Sieci;
Monitorowanie oraz ocena planów rozwoju i strategii Instytutów;
Nadzór nad działaniami Sieci i Centrum w zakresie komunikacji, polityki informacyjnej i popularyzacji nauki i wiedzy o nowych technologiach;
Kreowanie i nadzór nad realizacją polityki zgodności (compliance) w Sieci, w tym opracowywanie projektów i monitorowanie realizowania w Sieci obowiązujących regulacji służących zapewnieniu zgodności działania z prawem oraz innymi dobrowolnie przyjętymi normami postępowania.
benefity
- Nowoczesne biuro;
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- Inwestowanie w rozwój pracownika (szkolenia, nauka języka angielskiego);
- Praca w organizacji badawczo-rozwojowej nastawionej na koordynację i realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R;
- Atrakcyjna oferta benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, abonament sportowy).