Archiwum ogłoszeń

Archiwum ogłoszeń Łukasiewicz - ICSO "Blachownia"

2 lata temu

Instytut

-

poziom

inżynier

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy inżyniera, preferowane kierunki studiów: mechaniczny, inżynieria materiałowa, elektryczny, chemiczny);
2) 1 rok doświadczenia zawodowego;
3) Wiedza z zakresu materiałoznawstwa, w szczególności dotycząca materiałów elektroizolacyjnych;
4) Znajomość zagadnień związanych z normowaniem wyrobów;
5) Umiejętność samodzielnego i twórczego rozwiązywania problemów technicznych;
6) Zdolność analitycznego myślenia;
7) Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B1;
8) Umiejętność pracy w zespole, otwartość na zmiany.

mile widziane

Znajomość oprogramowania Inventor

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
1) miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki, Międzylesie k. Kłodzka ul. Wojska Polskiego 51;
2) Nazwa stanowiska: Inżynier w pionie wsparcia, w Departamencie Doświadczalno-Produkcyjnym;
3) Ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
4) Wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: etat;
5) Opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 22 września 2023 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

1) Opracowywanie i modernizacja wyrobów i technologii znajdujących się
w programie produkcyjnym Zakładu;
2) Sporządzanie dokumentacji technologicznej i technicznej na produkowane wyroby;
3) Inicjowanie działań w zakresie stymulowania postępu technicznego i poprawy jakości produkowanych wyrobów;
4) Opracowywanie norm czasowo-materiałowych na wyroby;
5) Wykonywanie analiz związanych z przebiegiem i wynikami procesów technologicznych.

benefity

1) 1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Dofinansowanie do wypoczynku.

2 lata temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie minimum podstawowe;
2) Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) Pozytywne nastawienie do pracy;
4) Dobra organizacja pracy.

mile widziane

Obsługa komputera

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.

  1. miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki, Międzylesie k. Kłodzka ul. Wojska Polskiego 51;
  2. Nazwa stanowiska: Pracownik obsługi w pionie wsparcia, w Departamencie Doświadczalno-Produkcyjnym;
  3. Ilość wolnych stanowisk pracy: 3;
  4. Wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: etat;
  5. Opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia hali produkcyjnej oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca zmianowa.

Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 8 października 2023 r.  Skontaktujemy się wyłącznie
z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Obsługa maszyn w procesie nawijania, wtryskiwania, zakuwania wyrobów elektroizolacyjnych.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Dofinansowanie do wypoczynku.

2 lata temu

Instytut

-

poziom

specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii chemicznej lub technologii chemicznej
• minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu syntez chemicznych
• praktyczna znajomość procesów chemicznych
• znajomość DPW
• znajomość jęz. angielskiego min na poziomie B1
• umiejętność pracy w zespole

mile widziane

• znajomość programu CHEMCAD
• doświadczenie w prowadzeniu projektów B+R
• znajomość zasad gospodarki odpadami

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

• prowadzenie syntez substancji organicznych, w tym prowadzenie procesu chlorowania
• skalowanie procesów chemicznych
• obsługa urządzeń w laboratorium chemicznym
• opracowywanie dokumentacji technologicznej
• zapewnienie zgodności procesów z przepisami i normami branżowymi
• udział w pracach B+R
• czynny udział w pozyskiwaniu i realizacji projektów badawczych i realizacji usług komercyjnych
• śledzenie literatury fachowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań
• dbanie o własny rozwój naukowo-badawczy
• poszukiwanie nowych obszarów badawczych w obszarze syntezy chemicznej

benefity

• zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• dobrą atmosferę pracy
• fundusz socjalny i indywidualny pakiet medyczny
• elastyczne godziny pracy

2 lata temu

Instytut

-

poziom

specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • bardzo dobra znajomość systemów Linux,
  • doświadczenie w pracy z Docker Compose,
  • znajomość narzędzi do CI/CD (np. Jenkins),
  • mile widziana znajomość Kubernetes.

mile widziane

opis stanowiska

Jesteśmy jednym z 22 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – jedną z największych sieci badawczych w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna.

To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się  z wizją i misją Łukasiewicz – EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • administrację i zarządzanie infrastrukturą opartą na systemie Linux.
  • projektowanie, wdrażanie oraz utrzymanie rozwiązań CI/CD,
  • ścisłą współpracę z zespołem programistycznym w celu zapewnienia ciągłości i jakości dostarczanych rozwiązań,
  • monitorowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą,
  • optymalizację procesów deweloperskich oraz automatyzację zadań operacyjnych.

benefity

Oferujemy:

  • pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • elastyczne godziny pracy – praca w trybie zdalnym, hybrydowym lub stacjonarna,
  • udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki) dla wszystkich pracowników,
  • bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
  • stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to 8 lat,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

 

Prosimy o wpisanie jednej z niżej zamieszczonych klauzul:

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.

**Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb zarówno tej rekrutacji jak również jakiejkolwiek innej prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych podanych w formularzu i jego załącznikach jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG (adres
ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, adres e-mail: rekrutacja@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl) a dane przetwarzane będą na potrzeby procesu rekrutacji. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych
(e-mail: iod@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl). Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Pana/Pani danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu. Przekazane przez Pana/Panią dane osobowe możemy udostępniać
np. pracownikom odpowiedzialnym za proces rekrutacji, osobom decydującym o zatrudnieniu, kadrze kierowniczej, dostawcom usług związanych z rekrutacją, dostawcom usług informatycznych

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

2 lata temu

Instytut

-

poziom

główny specjalista

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe z zakresu nauk chemicznych (chemia, biotechnologia) lub inżynierii chemicznej lub technologii chemicznej
• minimum 5 letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym związanym z naukami chemicznymi bądź inżynierią chemiczną
• umiejętność prowadzenia syntez związków chemicznych z surowców naturalnych
• dobra znajomość zagadnień tj. środki ochrony roślin, bionawozy, formulacja, zrównoważona chemia, nowoczesne narzędzia w projektowaniu syntez chemicznych , skalowanie procesów
• doświadczenie w pozyskiwaniu i samodzielnym prowadzeniu projektów B+R krajowych lub międzynarodowych
• umiejętność praktycznego zastosowania i publikowania wyników prac B+R
• umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, odpowiedzialność, kreatywność
• znajomość języka angielskiego min na poziomie B
• biegła znajomość języka polskiego
• obsługa pakietu MS Office

mile widziane

• stopień naukowy doktora lub wyższy
• doświadczenie w zarządzaniu projektami
• certyfikat PRINCE2 lub AgilePM
• znajomość systemów jakości ISO 9001, DPW
• znajomość programu CHEMCAD

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

• samodzielne prowadzenie prac badawczych i poszukiwanie nowych obszarów działalności w zakresie zielonej chemii i biogospodarki
• inicjowanie i koordynowanie prac naukowych i B+R
• pozyskiwanie, kierowanie oraz współudział w realizacji projektów badawczych
• upowszechnianie osiągnięć nauki, w tym poprzez publikacje oraz aktywny udział w życiu naukowym
• budowanie relacji z partnerami biznesowymi i naukowymi
• dbanie o własny rozwój zawodowy

benefity

• zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• dobrą atmosferę pracy
• fundusz socjalny i indywidualny pakiet medyczny
• elastyczne godziny pracy

2 lata temu

Instytut

-

poziom

specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych (głównie na terenie kraju) 
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe w branży kolejowej lub jednostce naukowej
  • wykształcenie wyższe branżowe
  • znajomość zasad działania pokładowych urządzeń systemu ERTMS/ETCS i GSM-R
  • znajomość zasad działania urządzeń sterowania ruchem kolejowym
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych i planów sytuacyjnych urządzeń SRK
  • umiejętność czytania aktów normatywnych i interpretacji wymagań
  • umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
  • prawo jazdy kategorii B
  • znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej
  • zdolność realizacji wielu zadań jednocześnie
  • umiejętność pracy w warunkach szybko zmieniających się priorytetów

mile widziane

  • planowanie, organizacja i koordynacja testów kompatybilności taboru kolejowego z infrastrukturą przytorową
  • aktualizacja istniejących i opracowanie nowych procedur badawczy zgodnie z wymaganiami jednostki akredytowanej
  • śledzenie postępu technicznego i wymagań dotyczących urządzeń sterowania ruchem kolejowym

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • planowanie, organizacja i koordynacja testów kompatybilności taboru kolejowego z infrastrukturą przytorową
  • aktualizacja istniejących i opracowanie nowych procedur badawczy zgodnie z wymaganiami jednostki akredytowanej
  • śledzenie postępu technicznego i wymagań dotyczących urządzeń sterowania ruchem kolejowym

benefity

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
  • elastyczne godziny pracy w modelu stacjonarnym / hybrydowym
  • pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
  • świadczenia socjalne z ZFŚS
  • wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
  • możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
  • ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość

2 lata temu

Instytut

-

poziom

młodszy specjalista (junior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe techniczne (konstruktor, mechatronik lub pokrewne)
  • znajomość obsługi jednego z programów CAD 3D np.: SolidWorks, NX, SolidEdge, Inventor
  • doświadczenie w projektowaniu maszyn i urządzeń oraz tworzeniu dokumentacji technicznej
  • podstawowa umiejętność wykonywania analiz typu MES
  • znajomość języka angielskiego / niemieckiego
  • zdolności analityczne
  • aktywna postawa, kreatywność w działaniu
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
  • chęć zgłębiania wiedzy i samorozwoju

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • projektowanie maszyn i urządzeń rolniczych, leśnych oraz pokrewnych w systemach z wykorzystaniem programów CAD 3D
  • opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej oraz technicznej maszyn i urządzeń
  • wykonywanie obliczeń inżynierskich w zakresie wykonywanej pracy
  • analiza i kompleksowe rozwiązywanie zagadnień konstrukcyjnych
  • nadzór autorski nad uruchomieniem i badaniami maszyn i urządzeń powstałych na podstawie stworzonych projektów
  • wspieranie i prowadzenie projektów badawczo-rozwojowych począwszy od określenia zakresu pracy aż do dostarczenia wyników do odbiorców
  • samodzielne rozwiązywanie napotkanych problemów technicznych
  • praca w biurze i na obiektach przy rozruchu

benefity

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
  • elastyczne godziny pracy w modelu stacjonarnym
  • pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
  • świadczenia socjalne z ZFŚS
  • wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
  • możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
  • ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość

2 lata temu

Instytut

-

poziom

młodszy specjalista (junior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie inżynierskie o kierunku technologicznym, np.: mechanika i budowa maszyn lub technologia i przetwórstwo materiałów
  • znajomość rysunku technicznego
  • podstawowa wiedza związana z obróbką plastyczną
  • znajomość i umiejętność korzystania z programu CAD
  • umiejętność pracy w zespole
  • dokładność, inicjatywa i zaangażowanie
  • znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego)

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • współudział w pracach naukowo badawczych, wdrożeniowych i usługowych
  • konstruowanie zespołów maszyn, urządzeń i części
  • opracowywanie procesów technologicznych oraz konstruowanie narzędzi i  przyrządów
  • prowadzenie lub współudział w badaniach laboratoryjnych i próbach przemysłowych

benefity

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
  • elastyczne godziny pracy w modelu stacjonarnym
  • pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
  • świadczenia socjalne z ZFŚS
  • wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
  • możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
  • ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość

2 lata temu

Instytut

-

poziom

specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: automatyka i robotyka, elektronika i telekomunikacja, teleinformatyka)
  • doświadczenie zawodowe w branży kolejowej (preferowane: znajomość urządzeń srk oraz zaawansowanych systemów sterowania)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji i prowadzenie rozmów w obszarze technicznym
  • umiejętność czytania aktów normatywnych i interpretacji wymagań
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • dobra organizacja pracy, dokładność oraz zaangażowanie
  • znajomość regulacji i wymagań w obszarze kolei np. TSI  a także znajomość zasad działania pokładowych urządzeń systemu ERTMS (mile widziane)

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • merytoryczna weryfikacja dostarczonej dokumentacji w oparciu o stosowne wymagania (TSI, wymagania krajowe, określonej normy zgodnej z zakresem akredytacji)
  • koordynacja procesów dotyczących weryfikacji i ocen zgodności w obszarze kolei
  • opracowywanie dokumentacji certyfikacyjnej
  • współpraca z producentami pojazdów i komponentów pojazdów szynowych
  • śledzenie postępu technicznego i wymagań w branży kolejowej

benefity

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
  • elastyczne godziny pracy w modelu stacjonarnym
  • pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
  • świadczenia socjalne z ZFŚS
  • wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
  • możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
  • ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość

2 lata temu

Instytut

-

poziom

młodszy specjalista (junior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie min. średnie techniczne, (mile widziane wyższe inżynieryjne m.in. inżynieria materiałowa, inżynieria chemiczna),
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,

 

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • udział w pracach badawczo- rozwojowych w obszarze badań właściwości fizykomechanicznych materiałów opakowaniowych,
  • obsługa urządzeń technicznych,
  • udział w realizacji projektów badawczych prowadzonych w Laboratorium Badań Materiałów  i Opakowań Jednostkowych,

benefity

  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
  • dofinansowanie do karty sportowej,

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny

Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub e-mail: rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia BL-OJ/53/2023.

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba stanowisk pracy:  1

Wymiar etatu:  1 pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.09.2023r.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .

Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2022 r. Powstał z połączenia trzech łódzkich instytutów działających w Sieci Badawczej Łukasiewicz: Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, Łukasiewicz Instytutu Przemysłu Skórzanego i Łukasiewicz – Instytutu Włókiennictwa.

Łukasiewicz – ŁIT to ponad 440 pracowników, unikalna aparatura i potencjał kadry naukowej zlokalizowany w 7 centrach badawczych, działających
w kilkunastu istotnych z punktu widzenia gospodarki obszarach badawczych. Przedmiotem podstawowej działalności Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego jest realizacja projektów badawczych oraz współpraca międzynarodowa w zakresie badań naukowych, prac rozwojowych
i komercjalizacji w 4 kluczowych obszarach badawczych Sieci Badawczej Łukasiewicz: Transformacji Cyfrowej, Inteligentnej Mobilności, Zrównoważonej Gospodarki i Energii oraz Zdrowia. Łukasiewicz – ŁIT należy do Sieci Badawczej Łukasiewicz, trzeciej pod względem wielkości sieci badawczej w Europie.
To zintegrowany gracz rynkowy dostarczający atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
  3. Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
  4. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  6.  Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  7. Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji   dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f.  RODO).
  8. Macie Państwo prawo do:
  • uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
  • sprostowania danych;
  • usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania danych;
  • przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
  1. Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
  2. W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.

2 lata temu

Instytut

-

poziom

lider obszaru

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane prawnicze, ekonomiczne lub inżynierskie) i 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi;
2) Poparte sukcesami doświadczenie w obszarze komercjalizacji wyników prac badawczo-rozwojowych, własności intelektualnej, transferu technologii oraz wiedzy eksperckiej pracowników naukowych;
3) Doświadczenie w prowadzeniu spotkań biznesowych, negocjacjach i badaniu potrzeb klienta;
4) Znajomość i rozumienie modeli biznesowych oraz studium wykonalności;
5) Znajomość zagadnień związanych z komercjalizacją, ochroną własności przemysłowej, prawem patentowym, zabezpieczeniem własności intelektualnej;
6) Umiejętność budowania i podtrzymywania konstruktywnych relacji z ludźmi;
7) Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

mile widziane

1) Doświadczenie w pracy w jednostce naukowo-badawczej;
2) Doświadczenie w pracy związane z wprowadzaniem produktów na rynek.

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.

  1. miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,  
    ul. M. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa;
  2. nazwa stanowiska: Lider obszaru w pionie wsparcia w Dziale Komercjalizacji (KR)
  3. ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
  4. wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
  5. opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.

Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 6 października 2023 r.  Skontaktujemy się wyłącznie
z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

1) Opracowanie i realizacja planów komercjalizacji dla Instytutu w obszarze wyników prac badawczo-rozwojowych, własności intelektualnej, transferu technologii oraz wiedzy eksperckiej pracowników naukowych;
2) Prowadzenie procesów komercjalizacji poprzez nawiązywanie współpracy z biznesem i innymi podmiotami w Polsce i za granicą, udział w spotkaniach biznesowych, ustalanie potrzeb klienta i opracowywanie ścieżek dla wdrażania rozwiązań;
3) Współpraca z Centrami i Grupami Badawczymi oraz Laboratoriami w celu:
 monitorowania procesów zaawansowania prac badawczo-rozwojowych,
 identyfikacji obszarów i potencjału badawczego Instytutu możliwego do skomercjalizowania;
4) Przygotowywanie we współpracy z Radcą Prawnym umów licencyjnych, umów o zabezpieczenie własności intelektualnej, o przeniesienie praw autorskich i podobnych.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Przestrzeń, w której można się realizować i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych.
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.
6) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.

2 lata temu

Instytut

-

poziom

główny specjalista

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

•Wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub pokrewne (mile widziane: studia podyplomowe z rachunkowości i kursy z zakresu księgowości);
•3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku w obszarze finansów lub finansów i księgowości (mile widziane: doświadczenie w jednostkach budżetowych lub jednostkach z sektora finansów publicznych);
•Znajomość ustawy o rachunkowości;
•Znajomość ustawy o finansach publicznych;
•Znajomość ustawy o Sieci Badawczej Łukasiewicz;
•Umiejętność interpretacji przepisów prawa;
•Umiejętności analityczne;
•Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
•Umiejętność pracy pod presją czasu;
•Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność;
•Wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania;
•Znajomość arkusza kalkulacyjnego na poziomie średniozaawansowanym;
•Dobra znajomość pakietu Ms Office.

mile widziane

•Mile widziana: znajomość systemu finansowo-kadrowego enova365;
•Mile widziana: znajomość zasad sporządzania planów finansowych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych.

opis stanowiska

Nr ref.: CŁ_BFK_54_2023 

Centrum Łukasiewicz jest państwową osobą prawną powołaną do planowania i koordynowania badań naukowych i prac rozwojowych prowadzonych przez Instytuty Sieci, takich jak prowadzenie badań aplikacyjnych i prac rozwojowych.   
Organizacja Centrum Łukasiewicz oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu nowego zespołu pracowników, udziału w kreowaniu nowych standardów w sektorze badań i rozwoju oraz budowania pomostu pomiędzy nauką, a gospodarką. 

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: cały etat
Liczba stanowisk pracy: 1 
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Poleczki 19 

Dokumenty: 

  • CV 
  • Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ do 19 września 2023 roku.   

Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. 

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. 

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Centrum. 

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

•Weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów finansowo-księgowych;
•Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych;
•Dekretacja i księgowanie dokumentów zakupowych oraz wyciągów bankowych;
•Uzgadnianie danych księgi głównej z księgą pomocniczą;
•Przygotowywanie wniosków o wypłatę subwencji;
•Przygotowywanie wniosków o wypłatę dotacji celowej oraz rozliczenie dotacji celowej;
•Obsługa od strony finansowej projektów B+R współfinansowanych ze źródeł krajowych i unijnych (np. NCBiR, program Horyzont Europa);
•Przygotowywanie raportów częściowych i końcowych z wykorzystania dotacji celowej;
•Udział w przygotowywaniu sprawozdań budżetowych, sprawozdań z wykonania planu finansowego oraz sprawozdania finansowego Centrum, jak również sprawozdania z działalności Centrum Łukasiewicz;
•Udział w tworzeniu zasad rachunkowości i gospodarki finansowej Centrum;
•Weryfikacja i bieżąca analiza realizacji planu finansowego w podziale na poszczególne projekty realizowane przez Departamenty i Biura Centrum;
•Przygotowywanie i opracowywanie analiz finansowych na potrzeby Kierownictwa Centrum;
•Księgowanie wynikających ze sprawozdania finansowego kwot na fundusze Centrum, w tym m.in. statutowy i rezerwowy Centrum;
•Przygotowywanie zleceń płatności w systemie bankowym;
•Nadzór nad umowami, które merytorycznie są w kompetencji BFK.

benefity

 

  • Nowoczesne biuro;
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
  • Umowa o pracę;
  • Inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, nauka języka angielskiego);
  • Praca w organizacji badawczo-rozwojowej nastawionej na koordynację i realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R;
  • Atrakcyjna oferta benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, abonament sportowy).

2 lata temu

Instytut

-

poziom

starszy specjalista (senior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe techniczne (tytuł zawodowy min. inżyniera, mechanika, mechatronika lub pokrewne),
  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość MS Office ( Excel, Word),
  • znajomość rysunku technicznego i programu typu Cad,
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  • uczciwość, sumienność, dokładność.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • utrzymanie sprawności eksploatacyjnej maszyn,
  • udział w tworzeniu planów przeglądów i remontów maszyn,
  • ustalanie priorytetów przy naprawach i remontach maszyn i urządzeń,
  • realizowanie planu przeglądów i remontów maszyn,
  • sporządzanie wniosków zakupowych materiałów dla potrzeb utrzymania ruchu,
  • opracowywanie niezbędnej dokumentacji technicznej (instrukcje, rysunki),
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu,
  • współpraca z dostawcami i usługobiorcami zewnętrznymi,
  • przygotowywanie i realizacja modernizacji,
  • udział w zakupach i montażu nowych maszyn.

benefity

  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
  • dofinansowanie do karty sportowej.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny

Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub e-mail: rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia KP-R/52/2023.

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba stanowisk pracy:  1

Wymiar etatu: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Łódź

Termin składania dokumentów upływa z dniem 05.10.2023r.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .

Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2022 r. Powstał z połączenia trzech łódzkich instytutów działających w Sieci Badawczej Łukasiewicz: Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, Łukasiewicz Instytutu Przemysłu Skórzanego i Łukasiewicz – Instytutu Włókiennictwa.

Łukasiewicz – ŁIT to ponad 440 pracowników, unikalna aparatura i potencjał kadry naukowej zlokalizowany w 7 centrach badawczych, działających w kilkunastu istotnych z punktu widzenia gospodarki obszarach badawczych. Przedmiotem podstawowej działalności Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego jest realizacja projektów badawczych oraz współpraca międzynarodowa w zakresie badań naukowych, prac rozwojowych
i komercjalizacji w 4 kluczowych obszarach badawczych Sieci Badawczej Łukasiewicz: Transformacji Cyfrowej, Inteligentnej Mobilności, Zrównoważonej Gospodarki i Energii oraz Zdrowia. Łukasiewicz – ŁIT należy do Sieci Badawczej Łukasiewicz, trzeciej pod względem wielkości sieci badawczej w Europie.
To zintegrowany gracz rynkowy dostarczający atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
  3. Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
  4. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  6.  Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  7. Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji   dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f.  RODO).
  8. Macie Państwo prawo do:
  • uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
  • sprostowania danych;
  • usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania danych;
  • przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
  1. Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
  2. W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.

 

2 lata temu

Instytut

-

poziom

Pracownik obsługi

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • minimum wykształcenie zasadnicze zawodowe (preferowane elektryk, mechatronik, automatyk lub pokrewne),
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • posiadanie aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego grypy 1 do 1 kV na poziomie eksploatacji,
  • czytanie schematów elektrycznych i automatyki,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • uczciwość, sumienność, dokładność.

mile widziane

 

  •  wykonywanie pomiarów elektroenergetycznych,

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • utrzymanie sprawności eksploatacyjnej maszyn,
  • realizowanie planu przeglądów i remontów maszyn,
  • sporządzanie wniosków zakupowych materiałów dla potrzeb utrzymania ruchu,
  • wykonywanie pomiarów elektroenergetycznych maszyn,
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu,
  • przygotowywanie i realizacja modernizacji,
  • udział w zakupach i montażu nowych maszyn,
  • sporządzanie wykazów części niezbędnych do realizacji prac.

benefity

  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
  • dofinansowanie do karty sportowej.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny

Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub e-mail: rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia.

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba stanowisk pracy:  1

Wymiar etatu: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Łódź

Termin składania dokumentów upływa z dniem 20.09.2023r.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .

Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2022 r. Powstał z połączenia trzech łódzkich instytutów działających w Sieci Badawczej Łukasiewicz: Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, Łukasiewicz Instytutu Przemysłu Skórzanego i Łukasiewicz – Instytutu Włókiennictwa.

Łukasiewicz – ŁIT to ponad 440 pracowników, unikalna aparatura i potencjał kadry naukowej zlokalizowany w 7 centrach badawczych, działających w kilkunastu istotnych z punktu widzenia gospodarki obszarach badawczych. Przedmiotem podstawowej działalności Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego jest realizacja projektów badawczych oraz współpraca międzynarodowa w zakresie badań naukowych, prac rozwojowych
i komercjalizacji w 4 kluczowych obszarach badawczych Sieci Badawczej Łukasiewicz: Transformacji Cyfrowej, Inteligentnej Mobilności, Zrównoważonej Gospodarki i Energii oraz Zdrowia. Łukasiewicz – ŁIT należy do Sieci Badawczej Łukasiewicz, trzeciej pod względem wielkości sieci badawczej w Europie.
To zintegrowany gracz rynkowy dostarczający atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
  3. Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
  4. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  6.  Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  7. Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji   dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f.  RODO).
  8. Macie Państwo prawo do:
  • uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
  • sprostowania danych;
  • usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania danych;
  • przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
  1. Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
  2. W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.

2 lata temu

Instytut

-

poziom

starszy specjalista (senior)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • praktyczna umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • obsługa komputera w środowisku Windows,
  • obsługa pakietu Microsoft Office (Word i Excel),
  • umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • opisywanie i tworzenie rozdzielników dla faktur za media energetyczne Instytutu (woda i ścieki, energia elektryczna, energia cieplna, paliwo gazowe),
  • sporządzanie zapotrzebowań na zakupy materiałów dla potrzeb Działu Infrastruktury i Inwestycji i opisywanie dokumentów z nimi związanych,
  • weryfikowanie dokumentów źródłowych i przygotowanie danych do planów remontów i planów inwestycyjnych Łukasiewicz – ŁIT organizowanych przez Dział Infrastruktury         i Inwestycji,
  • prowadzenie korespondencji i weryfikacja realizacji stałych i doraźnych umów oraz zadań na usługi realizowane przez w/w dział, opisywanie dokumentów z nimi związanych,
  • prowadzenie korespondencji i weryfikacja realizacji umów na dostawy czynników energetycznych, wody oraz odprowadzania ścieków,
  • nadzór nad miesięcznym rozliczaniem zużycia czynników energetycznych, wody oraz odprowadzania ścieków,
  • przygotowanie korespondencji oraz współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie podlegającym Działowi Infrastruktury i Inwestycji,
  • prowadzenie gospodarki substancji niebezpiecznych,
  • prowadzenie rejestru środków, aktualizacja kart charakterystyk, magazynowanie oraz przygotowywanie odpadów do przekazania do utylizacji,
  • przygotowywanie i przesyłanie sprawozdań w zakresie korzystania ze środowiska i opłat za korzystanie ze środowiska,
  • prowadzenie zapisów w Centralnym Rejestrze Operatorów,
  • odpisywanie liczników,
  • weryfikacja dokumentów źródłowych i przygotowanie dokumentacji do umów, aneksów do umów na roboty remontowe i inwestycyjne Instytutu, zlecanie do realizacji podmiotom zewnętrznym,
  • weryfikacja dokumentów źródłowych i przygotowanie danych do planów remontów i planów inwestycyjnych.

benefity

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie do karty sportowej.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny

Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15 lub e-mail: rekrutacja@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

W przesłanych dokumentach prosimy podać nr referencyjny ogłoszenia FO-N /50/2023.

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba stanowisk pracy: 1

Wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Łódź

Termin składania dokumentów upływa z dniem 20.09.2023r.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej–Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl

Polityka OTM-R dostępna pod adresem https://iw.icso.lukasiewicz.gov.pl/dzialalnosc-naukowa/hr-excellence-in-research/ .

Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny rozpoczął swoją działalność 1 kwietnia 2022 r. Powstał z połączenia trzech łódzkich instytutów działających w Sieci Badawczej Łukasiewicz: Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, Łukasiewicz Instytutu Przemysłu Skórzanego i Łukasiewicz – Instytutu Włókiennictwa.

Łukasiewicz – ŁIT to ponad 440 pracowników, unikalna aparatura i potencjał kadry naukowej zlokalizowany w 7 centrach badawczych, działających
w kilkunastu istotnych z punktu widzenia gospodarki obszarach badawczych. Przedmiotem podstawowej działalności Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego jest realizacja projektów badawczych oraz współpraca międzynarodowa w zakresie badań naukowych, prac rozwojowych
i komercjalizacji w 4 kluczowych obszarach badawczych Sieci Badawczej Łukasiewicz: Transformacji Cyfrowej, Inteligentnej Mobilności, Zrównoważonej Gospodarki i Energii oraz Zdrowia. Łukasiewicz – ŁIT należy do Sieci Badawczej Łukasiewicz, trzeciej pod względem wielkości sieci badawczej w Europie.
To zintegrowany gracz rynkowy dostarczający atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe i technologiczne w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy 

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46 WE informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27 reprezentowany przez Dyrektora.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@lit.icso.lukasiewicz.gov.pl
  3. Państwa dane będą przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzoną rekrutacją na wybrane stanowiska.
  4. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. dodatkowy adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane będą na podstawie zgody wyrażonej poprzez zawarcie tych danych w złożonej aplikacji.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b),c) RODO oraz Kodeks Pracy, które odnoszą się do niezbędnego zakresu przetwarzania w procesie rekrutacji oraz przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych w zakresie obrony bądź dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  6.  Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  7. Przekazane nam dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzonej rekrutacji. Okres przechowywania może ulec zmianie w przypadku, gdyby ziściły się inne przesłanki uprawniające nas do ich dłuższego przetwarzania a zwłaszcza w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. w sytuacji   dochodzenia bądź obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f.  RODO).
  8. Macie Państwo prawo do:
  • uzyskania informacji nt. danych, które Państwa dotyczą;
  • sprostowania danych;
  • usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania danych;
  • przenoszenia danych (zmiany administratora danych);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie określonych danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie danych odbywało się na podstawie zgody);
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2.
  1. Państwa dane nie będą poddane procesowi profilowania (zautomatyzowanego podejmowania decyzji).
  2. W procesie rekrutacji podanie określonych kategorii danych jest wymogiem ustawowym i dobrowolne w pozostałym zakresie. Niepodanie wymaganych i niezbędnych danych może skutkować odmową przyjęcia CV, brakiem jego nierozpatrzenia i udziału w rekrutacji.
[ninja_form id=17]

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds