Archiwum ogłoszeń Łukasiewicz - ICSO "Blachownia"
Instytut
-
poziom
główny specjalista
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie: minimum średnie.
- Doświadczenie: wymagane co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku.
- Dobra organizacja pracy, inicjatywa i samodzielność w działaniu.
- Znajomość przepisów ustawy PZP, ustawy o finansach publicznych.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzi.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, menadżerskie oraz negocjacyjne
- Odpowiedzialność, samodzielność.
- Asertywność.
- Umiejętność motywowania innych.
- Zdolność do pracy w stresie.
- Dobra znajomość pakietu MS Office 365.
- Wysoka kultura osobista.
- Czynne prawo jady kat. B.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Wsparcie w kompleksowym zarządzaniu nieruchomościami Instytutu.
- Współtworzenie strategii funkcjonowania nieruchomości.
- Ścisła współpraca z Kierownikami Departamentów w zakresie planowania potrzeb remontowych i utrzymania technicznego nieruchomości.
- Planowanie rozwoju infrastruktury w obszarze nieruchomości.
- Koordynowanie obsługi transportowej oraz użytkowania samochodów służbowych.
- Nadzór nad ubezpieczaniem majątku Instytutu.
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń i instalacji warunkujących bezpieczeństwo użytkowania obiektów (m.in. wind, instalacji elektrycznych, klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych) oraz zabezpieczeń przeciwpożarowych na terenie Departamentów.
- Nadzór nad prawidłowością realizowanych prac pod względem formalno- administracyjnym.
- Udział w przygotowaniu materiałów PZP w zakresie obsługi nieruchomości.
- Nadzór nad realizacją zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
Dokumenty:
- CV
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów:
- drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy: rekrutacja@wit.icso.lukasiewicz.gov.pl do 21 grudnia 2023 roku.
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie wyższe (preferowane o profilu elektrycznym, informatycznym, elektronicznym) albo średnie / średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe;
2) Umiejętność modelowania systemów energoelektronicznych i sterowania w oprogramowaniu Matlab/Simulink;
3) Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej oraz pisanie raportów;
4) Samodzielność, inicjatywa, dobra organizacja pracy.
mile widziane
Mile widziane doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych (B+R i/lub inwestycyjnych).
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
- miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa; - nazwa stanowiska: Specjalista w pionie wsparcia w Grupie Badawczej Systemów Sterowania i Zarządzania (GSZ);
- ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
- wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
- opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 22 grudnia 2023 r. Skontaktujemy się wyłącznie
z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
1) Rozwój oprogramowania dla aplikacji związanych z energoelektroniką;
2) Opracowanie algorytmów sterowania;
3) Prowadzenie badań laboratoryjnych systemów sterowania i zarządzania;
4) Wykonywanie raportów, analiz, opracowywanie opinii oraz ekspertyz,
5) Prace badawcze oraz przygotowanie wniosków na projekty naukowo-badawcze oraz przemysłowe.
benefity
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Dofinansowanie do wypoczynku.
5) Przestrzeń, w której można się realizować i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych.
6) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.
7) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie średnie/średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe (w tym w kontrolingu) albo wykształcenie wyższe;
2) Znajomość pakietu Office (w szczególności programu Excel: tabele przestawne, łączenie danych z wielu arkuszy);
3) Podstawowa znajomość programów klasy ERP oraz zagadnień księgowych;
4) Zdolności analityczne, umiejętność logicznego myślenia.
mile widziane
1) Mile widziana znajomość programu XPERTIS;
2) Znajomość MS Project;
3) Znajomość programu Power BI.
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
- miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa; - nazwa stanowiska: Specjalista w pionie wsparcia w Dziale Planowania i Kontrolingu (PK)
- ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
- wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
- opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 20 grudnia 2023 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
1) Raportowanie wykonania wyników dla poszczególnych jednostek i całego Instytutu;
2) Rejestrowanie zleceń w systemie Xpertis;
3) Rejestrowanie wniosków zakupowych i faktur kosztowych;
4) Analiza rentowności ofert;
5) Przygotowywanie raportów finansowych/sprzedażowych/operacyjnych;
6) Udział w optymalizacji procesów;
7) Udział w opracowaniu i analizie Biznes Planów.
benefity
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Dofinansowanie do wypoczynku.
5) Przestrzeń, w której można się realizować i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych.
6) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.
7) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.
Instytut
-
poziom
starszy-specjalista-senior
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie: magister albo magister inżynier (preferowane kierunki: chemia, technologia chemiczna,
analityka chemiczna lub pokrewne). - Doświadczenie: Minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku w akredytowanym laboratorium.
- Bardzo dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC
17025:2018-08, mile widziane zaświadczenia
potwierdzające ukończenie szkoleń w powyższym zakresie. - Wiedza z zakresu metrologii oraz obliczania niepewności pomiaru.
- Otwartość na dalsze podnoszenie kwalifikacji, na
podejmowanie nowych zadań i zdobywanie nowych umiejętności. - Prawo jazdy kat. B.
- Bardzo dobra znajomość obsługi Microsoft 365 (w szczególności Excel, Outlook, OneDrive).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu
umożliwiającym korzystanie z norm i dokumentacji technicznej. - Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w
zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. - Wysokie umiejętności analityczne, komunikacyjne,
prezentacyjne.
mile widziane
- Uprawnienia auditora wewnętrznego
wg normy PN-EN ISO/IEC 17025.
opis stanowiska
Dokumenty:
- CV
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów:
- drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy: rekrutacja@wit.icso.lukasiewicz.gov.pl do 19 grudnia 2023 roku.
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Współpraca z Klientem.
- Sprawowanie nadzoru nad wyposażeniem pomiarowym.
- Przygotowywanie dokumentacji zakupu usług dla laboratorium.
- Opracowywanie sprawozdań z badań.
- Obliczanie niepewności pomiaru.
- Przekazywanie prac archiwalnych do Archiwum.
- Rejestrowanie próbek do badań.
- Wspieranie działań na rzecz najlepszej praktyki laboratoryjnej i ciągłego doskonalenia procesów laboratoryjnych.
- Udział w auditach wewnętrznych i zewnętrznych.
- Dbałość o poprawne, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków.
- Samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy.
- Zastępowanie specjalisty ds. badań podczas jego nieobecności (badania właściwości chemicznych i fizycznych kruszyw oraz cementów).
- Zastępowanie kierownika laboratorium podczas jego nieobecności.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (umowa na zastępstwo 2 lata).
- Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
Instytut
-
poziom
specjalista-regular
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie: co najmniej 3 lata, w tym co najmniej 1 rok w środowisku międzynarodowym.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie umożliwiająca swobodną komunikację.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywność.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów, w tym również w środowisku międzynarodowym.
- Umiejętność realizacji różnych zadań w określonych ramach czasowych.
- Samodzielność, staranność i dobra organizacja własnego czasu pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista
- Gotowość do podróży służbowych.
mile widziane
-opis stanowiska
Dokumenty:
- CV
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów:
- drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy: rekrutacja@wit.icso.lukasiewicz.gov.pl do 19 grudnia 2023 roku.
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Identyfikacja i nawiązywanie kontaktu z przedsiębiorstwami i jednostkami naukowymi posiadającymi potencjał do aplikowania o środki w ramach międzynarodowych programów i inicjatyw
badawczych UE. - Udział w wydarzeniach matchmakingowych/networkingowych/ w kraju i za granicą.
- Organizacja międzynarodowych wydarzeń matchmakingowych/networkingowych.
- Udział w specjalistycznych szkoleniach oraz wsparcie ich organizacji.
- Udzielanie wsparcia w nawiązywaniu współpracy i wyszukiwaniu partnerów do konsorcjów projektowych.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie: co najmniej 3 lata, w tym co najmniej 1 rok w środowisku międzynarodowym.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie umożliwiająca swobodną komunikację.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywność.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów, w tym również w środowisku międzynarodowym.
- Umiejętność realizacji różnych zadań w określonych ramach czasowych.
- Samodzielność, staranność i dobra organizacja własnego czasu pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista
- Gotowość do podróży służbowych.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Identyfikacja i nawiązywanie kontaktu z przedsiębiorstwami i jednostkami naukowymi posiadającymi potencjał do aplikowania o środki w ramach międzynarodowych programów i inicjatyw
badawczych UE. - Udział w wydarzeniach matchmakingowych/networkingowych/ w kraju i za granicą.
- Organizacja międzynarodowych wydarzeń matchmakingowych/networkingowych.
- Udział w specjalistycznych szkoleniach oraz wsparcie ich organizacji.
- Udzielanie wsparcia w nawiązywaniu współpracy i wyszukiwaniu partnerów do konsorcjów projektowych.
Dokumenty:
- CV
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy: rekrutacja@wit.icso.lukasiewicz.gov.pl do 19 grudnia 2023 roku.
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
Instytut
-
poziom
starszy specjalista (senior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie: magister albo magister inżynier
(preferowane kierunki: chemia, technologia chemiczna,
analityka chemiczna lub pokrewne). - Doświadczenie: Minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku
w akredytowanym laboratorium. - Bardzo dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC
17025:2018-08, mile widziane zaświadczenia
potwierdzające ukończenie szkoleń w powyższym
zakresie. - Wiedza z zakresu metrologii oraz obliczania
niepewności pomiaru. - Otwartość na dalsze podnoszenie kwalifikacji, na
podejmowanie nowych zadań i zdobywanie nowych
umiejętności. - Prawo jazdy kat. B.
- Bardzo dobra znajomość obsługi Microsoft 365
(w szczególności Excel, Outlook, OneDrive). - Znajomość języka angielskiego w stopniu
umożliwiającym korzystanie z norm i dokumentacji
technicznej. - Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w
zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu
powierzonych obowiązków. - Wysokie umiejętności analityczne, komunikacyjne,
prezentacyjne.
mile widziane
- Uprawnienia auditora wewnętrznego
wg normy PN-EN ISO/IEC 17025.
opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Współpraca z Klientem.
- Sprawowanie nadzoru nad wyposażeniem
pomiarowym. - Przygotowywanie dokumentacji zakupu usług dla
laboratorium. - Opracowywanie sprawozdań z badań.
- Obliczanie niepewności pomiaru.
- Przekazywanie prac archiwalnych do Archiwum.
- Rejestrowanie próbek do badań.
- Wspieranie działań na rzecz najlepszej praktyki
laboratoryjnej i ciągłego doskonalenia procesów
laboratoryjnych. - Udział w auditach wewnętrznych i zewnętrznych.
- Dbałość o poprawne, rzetelne i terminowe
wykonywanie powierzonych obowiązków. - Samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja
pracy. - Zastępowanie specjalisty ds. badań podczas jego
nieobecności (badania właściwości chemicznych
i fizycznych kruszyw oraz cementów). - Zastępowanie kierownika laboratorium podczas jego
nieobecności.
Dokumenty:
- CV
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy: rekrutacja@wit.icso.lukasiewicz.gov.pl do 19 grudnia 2023 roku.
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (umowa na zastępstwo 2 lata).
- Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- doświadczenie min. 3 lata w zarządzaniu środowiskami Linux oraz Windows Server,
- doświadczenie min. 3 lata w zarządzaniu Microsoft Active Directory,
- doświadczenie min 3 lata w zarządzaniu wirtualizatorem VMware (vCenter, vSphere),
- wiedza z zakresu funkcjonowania sieci TCP/IP, w szczególności:
- sposób funkcjonowania urządzeń brzegowych i polityk sieciowych,
- sposób działania VLANów,
- doświadczenie min. 3 lata w zakresie zarządzania środowiskiem IT,
- doświadczenie w zakresie utrzymywania i monitorowania serwerowni,
- doświadczenie w zakresie doboru, konfiguracji, zarządzania i utrzymania serwerów oraz macierzy,
- doświadczenie w konfiguracji przełączników sieciowych.
mile widziane
- certyfikat CCNA,
- znajomość technologii VDI,
- znajomość technologii NAC,
- znajomość ISO 27001.
opis stanowiska
Jesteśmy jednym z 22 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – jedną z największych sieci badawczych w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna.
To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się z wizją i misją Łukasiewicz – EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Twoje zadania to:
· konfiguracja przełączników sieciowych, w szczególności konfiguracja VLANów,
· konfiguracja sieci w wirtualizatorze VMware, w szczególności konfiguracja VLANów,
· konfiguracja maszyn wirtualnych i instalacja systemów operacyjnych z rodziny Linux i Windows Server,
· zarządzanie akceleracją kart graficznych w środowisku wirtualnym,
· monitorowanie infrastruktury IT oraz serwerowni,
· dobór odpowiednich rozwiązań infrastrukturalnych dla potrzeb zespołów projektowych,
· prace instalacyjne w serwerowni w zakresie okablowania oraz podzespołów serwerowych i macierzowych.
benefity
Oferujemy:
- pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę,
- elastyczne godziny pracy,
- udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki) dla wszystkich pracowników,
- bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
- stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to 8 lat,
- prywatną opiekę medyczną PZU,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Prosimy o wpisanie jednej z niżej zamieszczonych klauzul:
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
**Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb zarówno tej rekrutacji jak również jakiejkolwiek innej prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych podanych w formularzu i jego załącznikach jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG (adres
ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, adres e-mail: rekrutacja@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl) a dane przetwarzane będą na potrzeby procesu rekrutacji. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych
(e-mail: iod@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl). Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Pana/Pani danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu. Przekazane przez Pana/Panią dane osobowe możemy udostępniać
np. pracownikom odpowiedzialnym za proces rekrutacji, osobom decydującym o zatrudnieniu, kadrze kierowniczej, dostawcom usług związanych z rekrutacją, dostawcom usług informatycznych
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Instytut
-
poziom
starszy specjalista (senior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- doświadczenie min. 3 lata w zarządzaniu zespołem IT,
- doświadczenie min. 3 lata w zarządzaniu środowiskami Linux oraz Windows Server,
- doświadczenie min. 3 lata w zarządzaniu Microsoft Active Directory,
- znajomość technologii Microsoft 365, w szczególności SharePoint,
- doświadczenie w zarządzaniu bazą Microsoft SQL Server,
- doświadczenie w procesach helpdeskowych /ITSM.
mile widziane
- znajomość technologii VDI,
- znajomość rozwiązań CRM,
- znajomość rozwiązań ERP,
- znajomość ISO 27001,
- znajomość technologii elektronicznego obiegu dokumentów,
- znajomość procedur PZP.
opis stanowiska
Jesteśmy jednym z 22 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – jedną z największych sieci badawczych w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna.
To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się z wizją i misją Łukasiewicz – EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Twoje zadania to:
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem utrzymania systemów IT w ramach departamentu odpowiedzialnego za zadania IT,
- współpraca z zespołami projektowymi w zakresie wsparcia ich potrzeb względem systemów IT,
- zarządzanie zadaniami w systemie helpdesk/ITSM,
- nadzorowanie terminów licencji, subskrypcji oraz certyfikatów,
- wsparcie merytoryczne w procesie zakupowym zgodnie z PZP,
- nadzorowanie i wsparcie zespołu w utrzymywanie lokalnych systemów IT,
- wsparcie merytoryczne przy doborze nowych systemów IT,
- współpraca z liderami zespołów infrastruktury IT oraz cyberbezpieczeństwa.
benefity
Oferujemy:
- pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę,
- elastyczne godziny pracy,
- udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki) dla wszystkich pracowników,
- bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
- stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to 8 lat,
- prywatną opiekę medyczną PZU,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Prosimy o wpisanie jednej z niżej zamieszczonych klauzul:
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
**Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb zarówno tej rekrutacji jak również jakiejkolwiek innej prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych podanych w formularzu i jego załącznikach jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG (adres
ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, adres e-mail: rekrutacja@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl) a dane przetwarzane będą na potrzeby procesu rekrutacji. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych
(e-mail: iod@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl). Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Pana/Pani danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu. Przekazane przez Pana/Panią dane osobowe możemy udostępniać
np. pracownikom odpowiedzialnym za proces rekrutacji, osobom decydującym o zatrudnieniu, kadrze kierowniczej, dostawcom usług związanych z rekrutacją, dostawcom usług informatycznych
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Instytut
-
poziom
starszy-specjalista-senior
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing i sprzedaż).
- Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość niektórych z narzędzi: Google Analytics, Google Search Insights, Google Ads, Keyword Planner.
- Znajomość obsługi programu Adobe Indesign, Adobe Acrobat Pro, Photoshop.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
- Prawo jazdy kat. B.
- Lekkie pióro.
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
- Chęć poszukiwania nowych rozwiązań.
- Dyspozycyjność.
mile widziane
-opis stanowiska
Dokumenty:
- CV
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów:
- drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy: rekrutacja@wit.icso.lukasiewicz.gov.pl do 15 grudnia 2023 roku.
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Tworzenie i realizowanie strategii oraz planów działań marketingowych Instytutu.
- Kreowanie wizerunku Instytutu.
- Tworzenie materiałów reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych.
- Tworzenie treści marketingowych, m.in. content na strony www oraz prowadzenie profili social media.
- Planowanie, realizacja kampanii marketingowych wspierających sprzedaż.
- Efektywna współpraca z działami merytorycznymi.
- Organizowanie lub udział w eventach: konferencji, targi, imprezy branżowe, spotkania służbowe itp.
- Udział w przygotowywaniu koncepcji grafik do Internetu jak np. banery na własne strony www czy grafiki do reklam on-line lub e-mailingów.
- Udział w przygotowywaniu materiałów reklamowych: ulotek i folderów, materiałów handlowych, roll-up, itp.
benefity
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne,
- dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
Instytut
-
poziom
główny specjalista
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing i sprzedaż).
- Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość niektórych z narzędzi: Google Analytics, Google Search Insights, Google Ads, Keyword Planner.
- Znajomość obsługi programu Adobe Indesign, Adobe Acrobat Pro, Photoshop.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
- Prawo jazdy kat. B.
- Lekkie pióro.
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
- Chęć poszukiwania nowych rozwiązań.
- Dyspozycyjność.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Tworzenie i realizowanie strategii oraz planów działań marketingowych Instytutu.
- Kreowanie wizerunku Instytutu.
- Tworzenie materiałów reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych.
- Tworzenie treści marketingowych, m.in. content na strony www oraz prowadzenie profili social media.
- Planowanie, realizacja kampanii marketingowych wspierających sprzedaż.
- Efektywna współpraca z działami merytorycznymi.
- Organizowanie lub udział w eventach: konferencji, targi, imprezy branżowe, spotkania służbowe itp.
- Udział w przygotowywaniu koncepcji grafik do Internetu jak np. banery na własne strony www czy grafiki do reklam on-line lub e-mailingów.
- Udział w przygotowywaniu materiałów reklamowych: ulotek i folderów, materiałów handlowych, roll-up, itp.
benefity
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne,
- dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.
Instytut
-
poziom
młodszy specjalista (junior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego min. mgr inż. o kierunku mechanicznym lub pokrewnym
- biegłej znajomości rysunku technicznego
- znajomości programów projektowania inżynierskiego typu CAD
- manualnych umiejętności w zakresie prac warsztatowych
- podstawowej wiedzy z zakresu obróbki plastycznej
- znajomości języka angielskiego na poziomie B1 lub wyższym
- gotowości do realizacji wyjazdów służbowych (spotkania z klientami)
- prawa jazdy kat. B (mile widziane)
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
-
projektowanie, detalowanie i nadzorowanie wykonywanych przyrządów kuźniczych / badawczych
-
realizowanie bieżących prac badawczych / projektowych (w tym zleceń dla klientów) zgodnie z harmonogramem
benefity
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
- elastyczne godziny pracy w modelu stacjonarnym
- pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
- świadczenia socjalne z ZFŚS
- wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
- możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
- ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość
Instytut
-
poziom
starszy specjalista (senior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- minimum 4-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w języku Python (FastAPI, Django, Flask) – warunek konieczny
- zdolności analityczne, umiejętność słuchania, samodzielność w realizacji zadań
- interdyscyplinarne podejście do kreowania, projektowania i tworzenia oprogramowania wspólnie z ekspertami dziedzinowymi
- znajomość baz danych (relacyjnych i nierelacyjnych) na poziomie minimum średniozaawansowanym
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- tworzenie i rozwój aplikacji backendowych w małych zespołach SCRUM
- projektowanie rozwiązań i realny wpływ na kształt projektów
- udział w międzynarodowych i krajowych projektach R&D, gdzie główną ideą jest opracowywanie i tworzenie nowatorskich rozwiązań, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, wspierającej różne branże gospodarki
benefity
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
- elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym, zdalnym lub stacjonarnym
- pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
- świadczenia socjalne z ZFŚS
- wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
- możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
- ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość
Instytut
-
poziom
-
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie minimalnie zasadnicze zawodowe albo zasadnicze branżowe.
- Sumienność, samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy.
- Prawo jazdy kat. B
mile widziane
- Mile widziane uprawnienia SEP do 1 kV „E”
- Mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny jest jednym z 22 Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz, jednej z największych sieci badawczych w Europie, która dostarcza firmom atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne technologie łącząc naukę z biznesem. Prowadzimy badania naukowe, prace rozwojowe i wdrożeniowe, wykonujemy prototypowe narzędzia i urządzenia, a także świadczymy usługi badawcze i technologiczne. Odbiorcami naszych rozwiązań są m. in. przedstawicie przemysłu odlewniczego, narzędziowego, lotniczego, medycznego i energetycznego.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: u. Roosevelta 118, 41-800 Zabrze
Termin zgłaszania aplikacji: 24.11.2023
Nr ref: NA_49/2023
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Dbanie o czystość i porządek na terenie Instytutu, a w szczególności:
- utrzymywanie w czystości chodników i dróg jezdnych, tj. zamiatanie i odśnieżanie,
- dbałość o tereny zielone wokół Instytutu, koszenie trawy, przycinanie krzewów, grabienie liści.
- Dbanie o podręczny warsztat pracy, w tym o zmechanizowane urządzenia do koszenia i odśnieżania – konserwacja, drobne naprawy.
- Stałe przeglądy budynków i otoczenia.
- Wykonywanie wszelkiego rodzaju napraw i konserwacji, m.in.:
- naprawa zamków,
- drobne naprawy hydrauliczne i elektryczne,
- drobne prace remontowe,
- naprawa wyposażenia.
- Kontrola i utrzymywanie samochodów służbowych Instytutu w dobrym stanie technicznym.
- Utrzymywanie wymaganej czystości samochodów służbowych.
- Udział w pracach związanych z pozostałą działalnością komórki organizacyjnej.
benefity
- Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Elastyczne godziny pracy.
- Pakiet benefitów (dofinansowanie do wypoczynku, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia na życie).
- Możliwość stałego rozwoju zawodowego i wsparcie Instytutu w tym zakresie.
- Darmowe miejsce parkingowe.
KLAZULA INFORMACYJNA
Uprzejmie prosimy, aby w treści dokumentu CV przesłanego do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowskiego Instytutu Technologicznego, zamieścić klauzulę o treści:
W oparciu o art. 221a i art. 221b ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny
ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y
o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne.
W przypadku, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny, w treści dokumentu CV należy dodatkowo zamieścić klauzulę o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Instytut. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, o przysługujących mi prawach (opisanych wyżej).
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny (dalej: Instytut) z siedzibą ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut w celu przeprowadzenia procesu bieżących rekrutacji na określone stanowisko pracy, a w przypadku wyrażenia wyraźnej i dobrowolnej zgody – także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajduje się na stronie: https://kit.icso.lukasiewicz.gov.pl/kariera-zawodowa/
Dokumenty niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostaną podane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@kit.icso.lukasiewicz.gov.pl
Instytut
-
poziom
młodszy specjalista (junior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii elektrycznej lub elektronicznej
- znajomość sterowników PLC (mile widziana znajomość sterowników PLC firmy Selectron)
- umiejętność tworzenia oprogramowania z wykorzystaniem języków ST oraz FBD
- umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej
- praktycznej obsługi programów EDA do projektowania PCB (mile widziana znajomość oprogramowania Altium Designer)
- umiejętność tworzenia oprogramowania dla mikrokontrolerów z wykorzystaniem języka C
- doświadczenie w projektowaniu urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem mikrokontrolerów
- znajomość zagadnień sieciowych LAN/WLAN, protokołów TCP/IP oraz konfiguracji urządzeń sieciowych
- obsługa systemów operacyjnych Linux i Windows
- znajomość języków oprogramowania C++ oraz Java, umiejętność tworzenia aplikacji okienkowych i konsolowych z wykorzystaniem w/w języków dla różnych systemów operacyjnych
- zdolności manualnych (lutowanie)
- podstawowa znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z dokumentacji technicznej i prowadzenie rozmów technicznych
- umiejętność pracy w zespole
- aktywnej postawy i chęci zdobywania nowej wiedzy
- samodyscypliny i dyspozycyjności
- prawa jazdy kat.B (mile widziane)
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- projektowanie i uruchamianie analogowych, cyfrowych i mikroprocesorowych urządzeń elektronicznych do zastosowania w pojazdach szynowych
- tworzenie oprogramowania dla w/w urządzeń
- opracowanie oprogramowania dla sterowników PLC (algorytm, implementacja) stosowanych w pojazdach szynowych
- opracowanie aplikacji dla komputerów przemysłowych i paneli operatorskich (HMI) stosowanych w pojazdach szynowych
- konfiguracja urządzeń sieciowych (LAN) dla pojazdów szynowych
- tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej i technicznej
- pomoc i inżynierski nadzór przy uruchomieniach i badaniach urządzeń i pojazdów
benefity
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
- elastyczne godziny pracy w modelu stacjonarnym
- pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
- świadczenia socjalne z ZFŚS
- wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
- możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
- ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość