Archiwum ogłoszeń Łukasiewicz - ICSO "Blachownia"
Instytut
-
poziom
główny specjalista
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie i 3-letnie doświadczenie zawodowe. Preferowani kandydaci z wykształceniem technicznym i 5-letnim doświadczeniem zawodowym
- 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (sprzedaż rozwiązań lub usług technologicznych, zaawansowanych produktów „szytych na miarę”, itp.)
- Nastawienie na realizację celów, decyzyjność i szukanie rozwiązań
- Proaktywne podejście i inicjatywa w działaniu
- Duża samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
- Otwartość na nowe wyzwania oraz gotowość do poszerzania wiedzy
- Łatwość nawiązywania kontaktów, budowania i utrzymywania relacji
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Znajomość pakietu MS Office i MS Excel
mile widziane
- Zdolności negocjacyjne
- Pasja i wiedza w zakresie nowoczesnych technologii i elektroniki
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Komercjalizacja wyników badań naukowych realizowanych w Instytucie
- Poszukiwanie na rynku nowych klientów i możliwości działań komercyjnych
- Współpraca z klientami nad wypracowaniem projektów rozwiązań technologicznych spełniających jego potrzeby
- Współpraca z grupami badawczymi Instytutu przy wdrożeniu wyników prac badawczo-rozwojowych
- Współpraca ze pozostałymi jednostkami Instytutu, w celu dostarczenia odpowiednich rozwiązań spełniających wymagania klienta
- Regularne doskonalenie procesów sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert, cenników i innych dokumentów niezbędnych przy procesie sprzedaży
- Bieżące raportowanie i praca z CRM
benefity
- Praca w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
- Pracę w przyjaznej atmosferze
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność, terminowość oraz umiejętność skutecznego działania,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- rozwinięte umiejętności komunikacji oraz pracy zespołowej.
mile widziane
–
opis stanowiska
Jesteśmy jednym z 22 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – jedną z największych sieci badawczych w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna.
To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się z wizją i misją Łukasiewicz – EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- bieżącą obsługę i organizację pracy biura,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
- weryfikację poprawności dokumentacji z obowiązującymi regulacjami,
- nadzór nad prawidłowym i terminowym dostarczaniem dokumentów przez pracowników działu oraz weryfikacja ich poprawności,
- obsługę korespondencji i archiwizacja dokumentów,
- przygotowywanie raportów i zestawień,
- współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi.
benefity
Oferujemy:
- pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę,
- elastyczne godziny pracy,
- udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki) dla wszystkich pracowników,
- bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
- stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to 8 lat,
- prywatną opiekę medyczną PZU,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Oferty zawierające CV prosimy składać elektronicznie na adres: rekrutacja@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl tytule wpisując: „Specjalista ds. administracji” do dnia 26.12.2023 r.
Prosimy o wpisanie jednej z niżej zamieszczonych klauzul:
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
**Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb zarówno tej rekrutacji jak również jakiejkolwiek innej prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych podanych w formularzu i jego załącznikach jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG (adres
ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, adres e-mail: rekrutacja@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl) a dane przetwarzane będą na potrzeby procesu rekrutacji. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych
(e-mail: iod@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl). Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Pana/Pani danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu. Przekazane przez Pana/Panią dane osobowe możemy udostępniać
np. pracownikom odpowiedzialnym za proces rekrutacji, osobom decydującym o zatrudnieniu, kadrze kierowniczej, dostawcom usług związanych z rekrutacją, dostawcom usług informatycznych
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Instytut
-
poziom
lider obszaru
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wykształcenia wyższego technicznego (mile widziany doktorat w dyscyplinie inżynierii mechanicznej)
- minimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem technologów i/lub konstruktorów w obszarze inżynierii mechanicznej
- minimum 5-letniego doświadczenia jako technolog i/lub konstruktor w przedsiębiorstwach i/lub jednostkach naukowo-badawczych w obszarze inżynierii mechanicznej
- doświadczenia we wdrażaniu strategii produktowych
- doświadczenia w tworzeniu budżetu osobowego zespołów technicznych, jak i budżetowaniu projektowym
- doświadczenia w skutecznym wdrażaniu komercyjnym rozwiązań
- doskonałej umiejętności współpracy i komunikacji
- orientacji na cele
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- zarządzanie działalnością grupy badawczej w zakresie naukowym, badawczym i komercjalizacyjnym
- budowanie potencjału naukowego i badawczego grupy badawczej, w tym określanie obszarów działalności oraz wskazywanie dyrektorowi centrum potencjalnych kierunków rozwoju
- monitorowanie i analizowanie sytuacji otoczenia zewnętrznego mogących istotnie wpłynąć na krótko i długofalową działalność naukową, badawczą i komercjalizacyjną grupy badawczej
- prowadzenie nadzoru nad realizacją projektów badawczych, funkcjonowaniem sekcji oraz aktywne wsparcie w zarządzaniu aparaturą naukowo-badawczą
- odpowiedzialność za zwiększenie przychodów z projektów dotowanych i zleceń rynkowych o charakterze badawczym
- efektywne i prawidłowe wykorzystywanie zatwierdzonego budżetu w zakresie wynikającym z zadań powierzonego obszaru
- utrzymywanie istniejących i aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów z instytucjami badawczymi i klientami komercyjnymi
- projektowanie, wdrażanie i realizowanie polityki personalnej w grupie badawczej, zapewniającej merytoryczną i efektywną obsadę stanowisk
- inicjowanie współpracy pomiędzy grupami badawczymi
benefity
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
- elastyczne godziny pracy w modelu stacjonarnym
- pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
- świadczenia socjalne z ZFŚS
- wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
- możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
- ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość
Instytut
-
poziom
młodszy specjalista (junior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie mechanicznym lub elektrycznym (również kandydaci kończący studia z podanego zakresu)
- praktyczna znajomość obsługi programów projektowych (SolidWorks, AutoCad lub DraftSight)
- doświadczenie w branży związanej z pojazdami szynowymi (mile widziane)
- podstawowa znajomość języka angielskiego, umożliwiającej czytanie dokumentacji
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- umiejętność pracy w zespole
- aktywna postawa i chęci zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
- elastyczność i otwartość
- czynne prawa jazdy kat. B
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- projektowanie układów elektrycznych w pojazdach szynowych
- tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej i technicznej dla tworzonych projektów z wykorzystaniem programów Autocad, DraftSight, Zuken, SolidWorks
- wspieranie i inżynierskie nadzorowanie przy uruchomieniach i badaniach urządzeń i pojazdów, powstałych na podstawie stworzonych projektów
- wykonywanie obliczeń i analiza w zakresie doboru i zastosowania podzespołów w projektowanych układach elektrycznych
benefity
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
- elastyczne godziny pracy w modelu stacjonarnym
- pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
- świadczenia socjalne z ZFŚS
- wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
- możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
- ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość
Instytut
-
poziom
młodszy specjalista (junior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
Oczekujemy od Ciebie:
- znajomości rysunku technicznego (mile widziana podstawowa umiejętność obsługi programów CAD)
- umiejętności obsługi podstawowych sprzętów kontrolno-pomiarowych (suwmiarka, mikrometr, wysokościomierz)
- znajomości podstaw metrologii długości i kąta
- wykształcenia minimum średniego
- umiejętności obsługi pakietu MS Office
- znajomości języka angielskiego na poziomie B1 lub wyższym
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- kontrola wymiarów geometrycznych wytwarzanych detali zgodnie z procesami technologicznymi
- prowadzenie Dokumentacji Jakościowej
- nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym w przedsiębiorstwie
- wykonywanie pomiarów dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
benefity
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej organizacji
- praca w modelu stacjonarnym; w godzinach 6.00 – 14.00
- pakiet benefitów obejmujący: opiekę medyczną PZU Zdrowie, kartę sportową Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, platformę online do nauki języków obcych
- świadczenia socjalne z ZFŚS
- wspieranie rozwoju poprzez dofinansowania studiów, szkoleń, konferencji itp.
- możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
- ciekawe środowisko pracy o profilu naukowo-badawczym, dające możliwości rozwoju w ramach projektów realnie zmieniających rzeczywistość
Instytut
-
poziom
lider obszaru
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane prawnicze, ekonomiczne lub inżynierskie) i 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi;
2) Poparte sukcesami doświadczenie w obszarze komercjalizacji wyników prac badawczo-rozwojowych, własności intelektualnej, transferu technologii oraz wiedzy eksperckiej pracowników naukowych;
3) Doświadczenie w prowadzeniu spotkań biznesowych, negocjacjach i badaniu potrzeb klienta;
4) Znajomość i rozumienie modeli biznesowych oraz studium wykonalności;
5) Znajomość zagadnień związanych z komercjalizacją, ochroną własności przemysłowej, prawem patentowym, zabezpieczeniem własności intelektualnej;
6) Umiejętność budowania i podtrzymywania konstruktywnych relacji z ludźmi;
7) Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
mile widziane
1) Doświadczenie w pracy w jednostce naukowo-badawczej;
2) Doświadczenie w pracy związane z wprowadzaniem produktów na rynek.
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
- miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. M. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa; - nazwa stanowiska: Lider obszaru w pionie wsparcia w Dziale Komercjalizacji (KR)
- ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
- wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
- opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 21 grudnia 2023 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
1) Opracowanie i realizacja planów komercjalizacji dla Instytutu w obszarze wyników prac badawczo-rozwojowych, własności intelektualnej, transferu technologii oraz wiedzy eksperckiej pracowników naukowych;
2) Prowadzenie procesów komercjalizacji poprzez nawiązywanie współpracy z biznesem i innymi podmiotami w Polsce i za granicą, udział w spotkaniach biznesowych, ustalanie potrzeb klienta i opracowywanie ścieżek dla wdrażania rozwiązań;
3) Współpraca z Centrami i Grupami Badawczymi oraz Laboratoriami w celu:
monitorowania procesów zaawansowania prac badawczo-rozwojowych,
identyfikacji obszarów i potencjału badawczego Instytutu możliwego do skomercjalizowania;
4) Przygotowywanie we współpracy z Radcą Prawnym umów licencyjnych, umów o zabezpieczenie własności intelektualnej, o przeniesienie praw autorskich i podobnych.
benefity
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Dofinansowanie do wypoczynku.
4) Przestrzeń, w której można się realizować i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych.
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.
6) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.
Instytut
-
poziom
główny specjalista
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe magisterskie;
• min. 3-letnie doświadczenie zawodowe;
• znajomość specyfiki pracy w jednostce finansów publicznych;
• biegła znajomość programu Excel;
• doświadczenie w pracy na stanowisku analityka biznesowego/kontrolera finansowego;
• umiejętność dokonywania analiz i wyciągania wniosków;
• perfekcyjna praca na liczbach i drążenie przyczyn;
• biegła znajomość Excela i bardzo dobra PowerPointa.
mile widziane
• doświadczenie w pracy w profesjonalnym konsultingu będzie atutem;
• efektywne zarządzanie swoim czasem, inicjatywa w działaniu i samodzielność w podejmowaniu decyzji;
• umiejętność analizy, rozwiązywania problemów;
• umiejętność współpracy i budowania relacji z osobami na różnych szczeblach w organizacji.
opis stanowiska
Nr ref.: CŁ_DK_58_2023
Centrum Łukasiewicz jest państwową osobą prawną powołaną do planowania i koordynowania badań naukowych i prac rozwojowych prowadzonych przez Instytuty Sieci, takich jak prowadzenie badań aplikacyjnych i prac rozwojowych.
Organizacja Centrum Łukasiewicz oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu nowego zespołu pracowników, udziału w kreowaniu nowych standardów w sektorze badań i rozwoju oraz budowania pomostu pomiędzy nauką, a gospodarką.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Poleczki 19
Dokumenty:
- CV
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ do 20 grudnia 2023 roku.
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Centrum.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
• uczestnictwo w całości procesu transakcyjnego, w tym m.in. w strukturyzacji transakcji, negocjacjach, przygotowaniu dokumentacji transakcyjnej i zamknięciu transakcji;
• udział w opracowywaniu prognoz, planów, strategii i budżetów wraz z kontrolą ich realizacji;
• analiza kosztów i propozycje rekomendacji w zakresie optymalizowania kosztów;
• regularna analiza i monitorowanie wyników biznesowych;
• monitorowanie rentowności poszczególnych spółek, business unitów i projektów;
• bieżąca analiza oraz koordynacja realizowanych projektów w zakresie kontroli budżetu w projektach;
• przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji biznesowych z wykorzystaniem wielu źródeł danych (wewnętrznych, komercyjnych i publicznie dostępnych);
• praca przy strategicznych projektach biznesowych, koncentrujących się na rozwiązywaniu najistotniejszych problemów i wyzwań z punktu widzenia realizacji celów Centrum Łukasiewicz;
• aktywny udział w budowaniu koncepcji biznesowej oraz wsparcie Instytutów Sieci Łukasiewicza w przygotowywaniu analiz i koncepcji biznesowych;
• analiza dokumentacji biznesowej;
• współpraca z PO (Product ownerem) lub PM.
benefity
- nowoczesne biuro;
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
- umowę o pracę;
inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, nauka języka angielskiego); - pracę w organizacji badawczo-rozwojowej nastawionej na koordynację i realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R;
- atrakcyjną ofertę benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, abonament sportowy).
Instytut
-
poziom
starszy specjalista (senior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie wyższe;
2) Minimum rok doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielnie zamówień publicznych;
3) Bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych;
4) Wiedza i/lub doświadczenie w realizacji zakupów, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp;
5) Umiejętność obsługi systemu e-zamówienia, platformy zakupowej;
6) Bardzo dobra znajomość MS Office.
mile widziane
1) Kursy i szkolenia z obszaru Prawa Zamówień Publicznych 2019;
2) Znajomość specyfiki działalności jednostek naukowo-badawczych;
3) Prowadzenie postępowań w projektach finansowanych ze środków zewnętrznych;
4) Prowadzenie postępowań na roboty budowalne.
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
- miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa; - nazwa stanowiska: Starszy specjalista w pionie wsparcia w Dziale Zakupów (ZP)
- ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
- wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
- opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dn. 5 stycznia 2024 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
1) Dbałość o terminowy obieg wniosków zakupowych;
2) Bieżące uzupełnianie rejestrów zakupowych;
3) Pomoc w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia, weryfikacja potrzeb zakupowych;
4) Współpraca z komórkami merytorycznymi w sprawach zakupowych;
5) Przygotowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z wykorzystaniem istniejących wzorców;
6) Wykonywanie czynności sekretarza komisji przetargowych
w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych (około 5 postępowań rocznie);
7) Realizacja zamówień według zatwierdzonych wniosków zakupowych;
8) Opisywanie dokumentów księgowych pod kątem zamówień publicznych, udział
w rozliczeniach;
9) Proponowanie i wdrażanie usprawnień procesów zakupowych;
10) Udział w negocjacjach i kontakt z wykonawcami;
11) Udział w planowaniu zakupów i aktualizacji planu.
benefity
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Dofinansowanie do wypoczynku.
5) Przestrzeń, w której można się realizować i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych.
6) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.
7) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie średnie/średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie wyższe (mile widziane budowlane, zarządzanie nieruchomościami);
2) Mile widziane doświadczenie w pracy przy realizacji zadań remontowych
i inwestycyjnych w budynkach i obiektach budowlanych jako wsparcie w zakresie prowadzenia rozliczeń, rozeznania rynku, raportowania, pełnienia roli wsparcia kierownika projektu, kontroli terminowości i budżetu zadań;
3) Umiejętność przedmiarowania i wykonywania wycen;
4) Znajomość prawa budowlanego, rozporządzeń i norm budowlanych;
5) Wiedza podstawowa nt. instalacji sanitarnych, elektrycznych teletechnicznych oraz urządzeń technologicznych (podłączenia, montaże);
6) Gotowość do okresowych wyjazdów służbowych.
mile widziane
1) Doświadczenie w pracy przy realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych w budynkach i obiektach budowlanych jako wsparcie w zakresie prowadzenia rozliczeń, rozeznania rynku, raportowania, pełnienia roli wsparcia kierownika projektu, kontroli terminowości i budżetu zadań;
2) Doświadczenie w pracy w obiektach zabytkowych;
3) Doświadczenie w realizacji projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych;
4) Doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych posiadających status zamawiającego w rozumieniu ustawy PZP;
5) Umiejętność opracowania opisów przedmiotu zamówienia dla prac remontowych i budowlanych;
6) Umiejętność czytania dokumentacji projektowej;
7) Znajomość programu Norma.
8) Uprawnienia do pracy na wysokościach;
9) Prawo jazdy kat. B.
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
- miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. M. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa; - nazwa stanowiska: Specjalista w pionie wsparcia, w Dziale Inwestycji i Remontów;
- ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
- wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 16 grudnia 2023 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
1) Wsparcie prowadzonych zadań remontowych i inwestycyjnych (opracowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, aktualizacja i kontrola wykonania, sporządzenie niezbędnej dokumentacji formalnej);
2) Kontrola jakości prac oraz dokumentacji technicznej;
3) Udział w przygotowaniu dokumentacji do postępowań zakupowych (OPZ, wnioski formalne);
4) Udział w spotkaniach i naradach;
5) Koordynowanie pracy kierowników zadań w zakresie prawidłowej realizacji powierzonych czynności;
6) Kontrola kosztów prowadzonych zadań, opisywanie dokumentów księgowych;
7) Sporządzanie raportów, notatek, prezentacji w zakresie prowadzonych zadań;
8) Przygotowywanie projektów dokumentów wewnętrznych Instytutu dotyczących utrzymania budynków i obiektów Instytutu;
9) Przygotowywanie obmiarów, kalkulacji, kosztorysów;
10) Uczestnictwo w odbiorach prac, prowadzenie dokumentacji zadań, raportowanie;
11) Weryfikacja poprawności zapisów na kontach księgowych z zapisami z ewidencji zestawień kosztowych.
benefity
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Dofinansowanie do wypoczynku.
5) Przestrzeń, w której można się realizować i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych.
6) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.
7) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.
Instytut
-
poziom
Lider obszaru – Dyrektor
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie wyższe magisterskie;
2) Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 letnie w zarządzaniu zespołem;
3) Znajomość zagadnień aparatury rozdzielczej i łączeniowej, bezpieczeństwa sieci elektroenergetycznych;
4) Znajomość zagadnień projektowania instalacji odnawialnych źródeł energii;
5) Znajomość zagadnień poprawy efektywności energetycznej;
6) Doświadczenie w zakresie realizacji i wdrażania wyników projektów badawczo-rozwojowych krajowych i/lub międzynarodowych z danego obszaru;
7) Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
mile widziane
1) Stopień doktora nauk technicznych;
2) Znajomość technik zarządzania projektami oraz zarządzania przez cele;
3) Wykazanie wdrożenia rynkowych rozwiązań z ww. obszaru.
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
- miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. M. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa; - nazwa stanowiska: Lider obszaru w pionie wsparcia - Dyrektor Centrum Badawczego Systemów Energetycznych (CSE);
- ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
- wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
- opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 29 października 2023 r. 29 listopada 2023 r. wydłużenie do dnia 31.12.2023 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Zarządzanie działalnością podległych komórek organizacyjnych (grup badawczych i laboratoriów), a w szczególności:
1) Koordynacja badań naukowych i prac badawczo-rozwojowych w obszarze energetyki;
2) Koordynacja działań laboratoryjnych;
3) Komercjalizacja wyników prowadzonych badań naukowych i prac rozwojowych w gospodarce;
4) Nadzór nad przygotowaniem raportów, analiz, opinii oraz ekspertyz;
5) Udział w przygotowaniu merytorycznym wniosków aplikacyjnych w ramach programów krajowych i międzynarodowych;
6) Koordynacja procesu budowania i utrzymywania relacji z partnerami naukowymi i biznesowymi w zakresie tworzenia sieci kontaktów;
7) Reprezentowanie Instytutu w ww. obszarze.
benefity
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Przestrzeń, w której można się realizować i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych.
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.
6) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.
Instytut
-
poziom
młodszy specjalista (junior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe lub student (preferowany kierunek: informatyka lub matematyka),
- znajomość języka Python (znajomość R oraz bibliotek do związanych z AI/ML w tym trenowania głębokich sieci neuronowych – będzie dodatkowym atutem),
- znajomość zagadnień zastosowania metod AI/ML do analizy danych tabelarycznych oraz przetwarzania języka naturalnego – będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność uruchamiania rozwiązań ML w postaci skonteneryzowanej (Docker, KBS),
- znajomość języka Java będzie dodatkowym atutem.
mile widziane
–
opis stanowiska
Jesteśmy jednym z 22 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – jedną z największych sieci badawczych w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna.
To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się z wizją i misją Łukasiewicz – EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Wymiar etatu: 0,5
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- rozwój systemów informatycznych tworzonych w instytucie,
- współpracę z innymi członkami zespołów deweloperskich.
benefity
- pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę,
- elastyczne godziny pracy – praca w trybie zdalnym, hybrydowym lub stacjonarna,
- udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki) dla wszystkich pracowników,
- bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
- stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to 8 lat,
- prywatną opiekę medyczną PZU,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Prosimy o wpisanie jednej z niżej zamieszczonych klauzul:
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji prowadzonej przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
**Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb zarówno tej rekrutacji jak również jakiejkolwiek innej prowadzonej przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych podanych w formularzu i jego załącznikach jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG (adres
ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, adres e-mail: rekrutacja@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl) a dane przetwarzane będą na potrzeby procesu rekrutacji. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych
(e-mail: iod@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl). Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Pana/Pani danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu. Przekazane przez Pana/Panią dane osobowe możemy udostępniać
np. pracownikom odpowiedzialnym za proces rekrutacji, osobom decydującym o zatrudnieniu, kadrze kierowniczej, dostawcom usług związanych z rekrutacją, dostawcom usług informatycznych
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Instytut
-
poziom
młodszy specjalista (junior)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- umiejętność projektowania czystego kodu, znajomość popularnych wzorców projektowych,
- znajomość HTML, CSS, Sass i JS, Angular,
- znajomość REACTJS, REDUX,
- znajomość REST API,
- praktyczna znajomość systemów kontroli wersji,
- silne umiejętności pracy w zespole, doświadczenie w pracy w zespołach zarządzanych
z wykorzystaniem metodyk zwinnych.
mile widziane
- doświadczenie z Webpack,
- doświadczenie z d3.js lub podobną niskopoziomową biblioteką wizualizacji,
- doświadczenie z typescript,
- projektowanie stron internetowych w technologii RWD,
- doświadczenie w pisaniu testów dla aplikacji FE w WebdriverIO, selenium lub innym podobnym,
- doświadczenie z Jira i Confluence.
opis stanowiska
Jesteśmy jednym z 22 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – jedną z największych sieci badawczych w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna.
To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się z wizją i misją Łukasiewicz – EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Wymiar etatu: 0,4
Poszukujemy frontend developera z umiejętnościami pracy w środowisku w Angular, który dołączy do naszego zespołu.
Do Twoich zadań będzie należało programowanie interfejsu WWW jednego z naszych flagowych produktów – platformy dedykowanej eksploracji danych i odkrywania wiedzy.
Twoje zadania to:
- rozwój i utrzymanie frontendu dla naszego flagowego produktu,
- rozwój i utrzymanie różnych modułów wizualizacji (takich jak wykresy),
- rozwój i utrzymanie interaktywnych aplikacji internetowych,
- pisanie testów jednostkowych/integracyjnych tworzonego oprogramowania.
benefity
- pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę,
- elastyczne godziny pracy – praca w trybie zdalnym, hybrydowym lub stacjonarna,
- udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki) dla wszystkich pracowników,
- bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
- stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to 8 lat,
- prywatną opiekę medyczną PZU,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Prosimy o wpisanie jednej z niżej zamieszczonych klauzul:
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
**Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb zarówno tej rekrutacji jak również jakiejkolwiek innej prowadzonej przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych podanych w formularzu i jego załącznikach jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG (adres
ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, adres e-mail: rekrutacja@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl) a dane przetwarzane będą na potrzeby procesu rekrutacji. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych
(e-mail: iod@emag.icso.lukasiewicz.gov.pl). Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Pana/Pani danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu. Przekazane przez Pana/Panią dane osobowe możemy udostępniać
np. pracownikom odpowiedzialnym za proces rekrutacji, osobom decydującym o zatrudnieniu, kadrze kierowniczej, dostawcom usług związanych z rekrutacją, dostawcom usług informatycznych
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Instytut
-
poziom
Lider obszaru – Dyrektor
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie wyższe magisterskie;
2) Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 letnie w zarządzaniu zespołem;
3) Znajomość struktur energoelektronicznych, systemów przetwarzania i magazynowania energii elektrycznej, systemów Smart grid;
4) Koordynowanie prac analitycznych i symulacyjnych;
5) Doświadczenie w zakresie realizacji i wdrażania wyników projektów badawczo-rozwojowych krajowych i/lub międzynarodowych z danego obszaru;
6) Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
mile widziane
1) Stopień doktora nauk technicznych;
2) Znajomość technik zarządzania projektami oraz zarządzania przez cele;
3) Wykazanie wdrożenia rynkowych rozwiązań z ww. obszaru.
opis stanowiska
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
- miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. M. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa; - nazwa stanowiska: Lider obszaru w pionie wsparcia - Dyrektor Centrum Badawczego Przetwarzania i Magazynowania Energii (CPM);
- ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
- wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
- opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl do dnia 29 października 2023 r. , 29 listopada 2023 r. wydłużenie do 31.12.2023 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.icso.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.icso.lukasiewicz.gov.pl
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
Zarządzanie działalnością podległych komórek organizacyjnych (Grup Badawczych i Laboratoriów), a w szczególności:
1) Koordynacja badań naukowych i prac badawczo-rozwojowych w obszarze przetwarzania i magazynowania energii;
2) Koordynacja działań laboratoryjnych;
3) Komercjalizacja wyników prowadzonych badań naukowych i prac rozwojowych w gospodarce;
4) Nadzór nad przygotowaniem raportów, analiz, opinii oraz ekspertyz;
5) Udział w przygotowaniu merytorycznym wniosków aplikacyjnych w ramach programów krajowych i międzynarodowych;
6) Koordynacja procesu budowania i utrzymywania relacji z partnerami naukowymi i biznesowymi w zakresie tworzenia sieci kontaktów;
7) Reprezentowanie Instytutu w ww. obszarze.
benefity
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie.
3) Karta sportowa.
4) Przestrzeń, w której można się realizować i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych.
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.
6) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.
Instytut
-
poziom
specjalista (regular)
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
— dobra znajomość pakietu MS Office,
– dobra organizacja pracy, inicjatywa i samodzielność w działaniu,
– odpowiedzialność, dokładność,
– umiejętność pracy zespołowej,
– wysoka kultura osobista,
– prawo jazdy kat.B.
mile widziane
-opis stanowiska
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
benefity
-Instytut
-
poziom
główny specjalista
data wygaśnięcia oferty
-wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie: minimum średnie.
- Doświadczenie: wymagane co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku.
- Dobra organizacja pracy, inicjatywa i samodzielność w działaniu.
- Znajomość przepisów ustawy PZP, ustawy o finansach publicznych.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzi.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, menadżerskie oraz negocjacyjne
- Odpowiedzialność, samodzielność.
- Asertywność.
- Umiejętność motywowania innych.
- Zdolność do pracy w stresie.
- Dobra znajomość pakietu MS Office 365.
- Wysoka kultura osobista.
- Czynne prawo jady kat. B.
mile widziane
-opis stanowiska
Dokumenty:
- CV
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów:
- drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy: rekrutacja@wit.icso.lukasiewicz.gov.pl do 21 grudnia 2023 roku.
Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
nazwa instytutu
opis instytutu
codzienne zadania
- Wsparcie w kompleksowym zarządzaniu nieruchomościami Instytutu.
- Współtworzenie strategii funkcjonowania nieruchomości.
- Ścisła współpraca z Kierownikami Departamentów w zakresie planowania potrzeb remontowych i utrzymania technicznego nieruchomości.
- Planowanie rozwoju infrastruktury w obszarze nieruchomości.
- Koordynowanie obsługi transportowej oraz użytkowania samochodów służbowych.
- Nadzór nad ubezpieczaniem majątku Instytutu.
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń i instalacji warunkujących bezpieczeństwo użytkowania obiektów (m.in. wind, instalacji elektrycznych, klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych) oraz zabezpieczeń przeciwpożarowych na terenie Departamentów.
- Nadzór nad prawidłowością realizowanych prac pod względem formalno- administracyjnym.
- Udział w przygotowaniu materiałów PZP w zakresie obsługi nieruchomości.
- Nadzór nad realizacją zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane.
benefity
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.